• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal

JeffryS

Detailing addict
26 mei 2015
12
60
42
Hallo mede auto liefhebbers,

Ik ben dus Jeffry van inmiddels 33 lentes jong en kan gerust zeggen dat ik een echte Alfist ben dat door het leven gaat als kraan machinist.Sinds het behalen van het roze papiertje Alfa Romeo gereden in verschillende modellen en vermogens.

Sinds 5 en een half jaar in het trotse bezit van een 2002 Alfa Romeo 156 GTA in de geweldige kleur Grigio Sterling.Een geweldige auto die in perfecte staat verkeerd en dat ik dat graag wil houden en tevens wil verbeteren met uiteraard de hulp van de fantastische tips en trucs die hier op het forum voorbij komen.

Naast het detailing wat ik echt leuk vind om te doen doe ik ook graag aan fotografie en zal uiteraard als ik de gelegenheid weer heb een foto plaatsen van mijn "Bella"

Hierbij een foto van de "Bella"

GTA%202.1_zpsgfciojiz.webp

Hoop dat het jullie goedkeuring krijg :)

• Leuk
Reacties: Ries
ow ow ow, lekkere wagen. Velgen passen er perfect bij, al heb ik het normaal gezien niet voor dat soort velgen. Heel smaakvol, proficiat

welkom jeffrey, erg mooie GTA, unieke en zeer mooie kleur.
jordy, alfa heeft iets met ''rpnde'' velgen, dit zijn de originele GTA velgen, erg mooi en redelijk gewild onder de alfa liefhebbers :)

Hierbij een kleine update.
Na ruim 6 jaar veel plezier te hebben gehad met de GTA werd het tijd voor een andere Alfa Romeo....namelijk een Guilietta QV.

De keus is hierop gevallen doordat wij een kindje verwachten (de eerste) en een wat beschaafde auto gewenst was die wat meer ruimte bood.

De Guilietta is in bijna nieuwstaat en is van het jaar 2011 met een stand van 132.000 km.

Uiteraard wordt de "Bella" zeer goed verzorgd zowel binnen als buiten met alleen maar top producten van onder andere Monello, Meguiar's en Nanolex.

Hoop dat het jullie goedkeuring krijgt.

Bijlagen

• 20161002_191228.webp
    20161002_191228.webp
    108,5 KB · Weergaven: 124
  • Leuk
Reacties: Stefan O
Welkom heb er zelf ook diverse gehad.
Alfa 33 155 164 en allemaal top auto,s.
Blijven Super auto,s om te rijden veel plezier ermee

Mooie Alfa die QV!
Ik denk dat een hatchback wat praktischer is met een kleine op komst (gefeliciteerd daarmee).
Hoop dat je net zoveel plezier ermee hebt als de vorige Alfa.

En oh ja: iemand die al sinds mei 2015 hier op het forum aanwezig is, hoef ik nu toch niet meer welkom te heten ;).

• Leuk
Reacties: JeffryS