• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal........

Simon Sbro

Detailing addict
16 jul 2016
13
55
53
Twente
Hallo allemaal,

Ik ben Simon (Sbro.nl) en ik kom uit Almelo, je weet wel, verkeerslicht staat op rood en dan weer op groen in Almelo is altijd wel wat te doen :) ;)
En dat klopt :yum

Ik rij in een Ford Focus RS2 performance blue, schitterende kleur om te detailen, voor mooie diepe wetlook glans.

Ik doe voor de hobby aan detailen en vind het leuk om andere auto's te doen van vrienden en kennissen.

Ik zal in de toekomst hier op het forum zeker wat projecten plaatsen en misschien ook wel vragen stellen.

Ik ben in het bezit van de DAP900V2 en werk hoofdzakelijk qua polijsten met de Monello lijn en ook de Geyon producten ga ik niet uit de weg.

Ook ben ik voorzichtig begonnen met wetsanding.

Img-2016-07-04_21-37-10.02_zpsvue6r9wf.jpg
 
Welkom Simon, hoop dat je hier hoop inspiratie opdoet, zodat wij van fraaie foto's kunnen genieten (van je fraaie auto).
 
Leuk om je hier ook tegen te komen. Je RS ziet er top uit. Op de laatste clubdag bij Wensveen stond hij er strak bij.
Grt. André
 
Dank jullie wel voor het warme welkom :)

ik heb in het verleden al wat leuke projecten (Toyota corrola, VwPolo, Focus 1 1.6 - ST170 - RS1 en RS2,, Ford Mondeo, Ford Kuga ) gedaan met mooie resultaten, misschien post ik ze nog wel eens als daar belangstelling voor is.

Welkom Simon uit Almelo!

Had jij eerder niet een Ford C-Max 2.0 16V Titanium?

Bijna goed, ik had de zeldzame Sport-versie , Blue Jeans met idd de 2.0 145pk motor

Leuk om je hier ook tegen te komen. Je RS ziet er top uit. Op de laatste clubdag bij Wensveen stond hij er strak bij.
Grt. André

Ik blijf mijn best doen, dankjewel