• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal!

Bredacleanertim

Detailing rookie
28 jun 2017
4
15
30
Breda
Goedemiddag!

Wil mezelf graag even voorstellen omdat ik een eigen bedrijf wil starten in de carcleaning business, ben momenteel werkzaam als service glasmonteur, het vervangen van autoruiten bij een groot bedrijf.
Maar mijn droom is toch echt om voor mezelf wat met auto's te doen en dit lijkt me een goed idee, ik wil voornamelijk op locatie met een stoommachine de bekleding de hemel etc gaan stomen maar natuurlijk ook de rest!
Zal nog heel veel moeten leren vandaar dat ik me hier heb aangemeld voor tips en trucs!
Jullie horen nog van me!

Met vriendelijke groet,

Tim
 
  • Leuk
Reactions: Timm
Welkom Tim. Leuk dat je zakelijk wilt gaan. Let erop dat je je zult moeten onderscheiden van de zogenaamde 'poetsbedrijven'.

Dit forum is echt detailing en niet zomaar poetsen.
 
  • Leuk
Reactions: Bredacleanertim
Welkom Tim. Leuk dat je zakelijk wilt gaan. Let erop dat je je zult moeten onderscheiden van de zogenaamde 'poetsbedrijven'.

Dit forum is echt detailing en niet zomaar poetsen.
Hier heb ik zeker aangedacht excuus voor het verkeerd benamen van ons ( toekomstige ) beroep/hobby.
En bedankt voor de feedback !
 
Bedankt voor de positieve reacties!

Ik wil me in het begin vooral gaan richten op het simpelere werk, als ik het zo goed noem.
Dus naar bedrijven toe gaan en het interieur van de mensen die het willen te reinigen Met een steamcleaner/shamporell het exterieur krijgt natuurlijk ook een opfris beurt. voordat ik echt aan detailing begin wil ik mezelf eerst goed inlezen en eerst de basis goed leren.
Ik blijf op het begin dan ook 24 uur bij mijn huidige werkgever werken.