• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal!

Netoj

Detailing trainee
23 jul 2017
21
35
Rotterdam
ik ben Netoj, ik heb sinds kort een nieuwe auto een zwarte 1.4 Astra H GTC 2007 genoeg pit voor mij. Hiervoor in een astra G 1.6 gereden. Ik ben hier op het forum per toeval gekomen aangezien ik spullen en info aan het opzoeken was hoe het allemaal moest zoals clayen/waxen enzv. Ik weet dat wasstraten heel slecht zijn voor je lak dus dat heb ik liever niet. ik ben me nog aan het inlezen bij verschillend how/to's en het gaat wat langzaam voor mij aangezien ik snel wil beginnen om de lak in een nette staat te brengen.

Auto was van een ambtenaar die de lak niet goed onderhouden heeft dus er zitten wat krasjes en steenslag op de motorkap die ik niet eraf heb kunnen halen helaas. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. En nog aan het kijken ben wat de beste basispakket is voor om te beginnen!