• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal!

Loraine

Detailing trainee
2 mrt 2021
19
25
Hallo iedereen,
Ik zal me ook eens even voorstellen. Mijn naam is Loraine, woonachtig in (het gat) Schoonebeek, in de buurt van Emmen. Ik werk bij een opvangcentrum voor exotische vogels en een van mijn nieuwe hobby's is toch wel mijn auto. Ik lees sinds een paar weken al een klein beetje mee en omdat dit duidelijk een forum is waar veel kennis aanwezig is en ik vast nog veel aan zal hebben/nodig zal hebben, ook maar even een profiel aangemaakt!

Ik ben sinds oktober 2020 de blije bezitter van een Renault megane CC uit 2006. Door mijn vriend aangestoken door het cabrio virus. Nog geen budget voor mijn droomauto, maar ik heb nu een leuk 'instapmodel' gevonden! Nu ik dan eindelijk een leuke auto heb, vind ik het ook leuk om hem goed te onderhouden. Ik zou hem graag nog eens geheel willen polijsten, maar ik ben er ondertussen achter dat alleen al het wassen e.d. al bijna hogere wiskunde is. Dus vandaar eerst maar eens de basis onder de knie krijgen en dan kan ik later altijd verder kijken! Ik wil graag nog e.e.a. aanschaffen en twijfel nog tussen enkele producten, maar daar zal ik nog even een apart topic voor openen.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2021-03-02 at 18.46.30 (1).jpeg
    WhatsApp Image 2021-03-02 at 18.46.30 (1).jpeg
    468,2 KB · Weergaven: 58
  • WhatsApp Image 2021-03-02 at 18.46.30.jpeg
    WhatsApp Image 2021-03-02 at 18.46.30.jpeg
    524,7 KB · Weergaven: 58
Tnx! De 'droomcabrio' is nu voor mij een Audi A5, of eigenlijk liever nog de S5!

Net maar eens even een eerste bestelling gedaan. Bewust even zonder hier extra advies te vragen, want dan ga ik weer overal aan twijfelen. ik wil uiteindelijk zeker nog wat meer uitbreiden, maar aangezien dit al best een duur geintje is, eerst hier maar eens even mee oefenen. Kleien, waxen, polijsten e.d. dat komt later wel. Nog toevoegingen die bij een volgende bestelling echt niet mogen ontbreken? Ik heb de Meguiars Microfiber Wash Mitt al, maar vind deze toch wat 'lomp'. Kan hem altijd nog voor de velgen oid gebruiken.

Nu besteld:
Dodo Juice Born to be Mild shampoo
Microfiber Madness Incredimitt Grey Wash Mitt
Monello Senza Acqua Drying Towel - 70x80cm
Monello Senza Acqua Piazza Drying Towel - 45x45cm
Gyeon Q²M Glass
Monello Disco Duo applicator pads
Monello Vetro Bianco - cleaning towel - 45x45cm
Monello Non-Ferro Iron Remover
Dodo Juice Future Armour
Stjärnagloss Inni Interior Cleaner
 
Heb je al twee emmers en een gritt guard? Want dat is toch wel een must. Een losse emmer voor de velgen heb je sowieso wel in huis gok ik.

Heb je een velgenborstel? Zeker bij zulke lichte velgen maakt een schoon velgbed een groot verschil in het aangezicht. Verder maakt een likje bandenzwart het daarbij net even af.

Voor de rest zijn het prima spullen om je auto lekker en veilig te wassen!
 
  • Leuk
Reactions: Loraine
Welkom! Mooi lijstje om te beginnen inderdaad. Als ik er zo snel overheen kijk heb je goede keuzes gemaakt. Maar wen er maar aan. Dalijk ben je aangestoken door het detail virus en zullen er nog velen bestellingen volgen
 
  • Leuk
Reactions: Loraine
Tnx allemaal!

Heb je al twee emmers en een gritt guard? Want dat is toch wel een must. Een losse emmer voor de velgen heb je sowieso wel in huis gok ik.

Heb je een velgenborstel? Zeker bij zulke lichte velgen maakt een schoon velgbed een groot verschil in het aangezicht. Verder maakt een likje bandenzwart het daarbij net even af.

Voor de rest zijn het prima spullen om je auto lekker en veilig te wassen!
Ja, ik heb iig 2 grote emmers, geen grit guard, maar die komt eventueel de volgende keer nog wel. De goed aangeschreven velgenborstels vond ik nog vrij prijzig, dus mocht het niet naar mijn zin worden dan gaat ie de volgende keer ook mee.
 
  • Leuk
Reactions: RoCo
Welkom, gelukkig voor jouw komt het mooie weer er weer aan, maar het kan inderdaad prijzig zijn, gelukkig hebben ze vaak ook leuke aanbiedingen. En rustig je collectie aanleggen maar ik zou inderdaad beginnen met een grot guard en goeie emmers mocht je die nog niet hebben, de rest komt vanzelf wel en je kan altijd kijken wat mensen hier verkopen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Loraine
Welkom Loraine, leuke auto en blijven sparen dan komt die Audi er vanzelf. En ruimte vrij houden voor je poetsspullen want dat gaan er vast meer worden.
 
  • Leuk
Reactions: Loraine