• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal

matramurena

Detailing rookie
5 apr 2011
330
0
Ik zal me ook maar officieel eens voorstellen hier, aangezien ik nu regelmatig kom kijken en me steeds meer ga verdiepen in het poetsen van mijn wagens.

Mijn naam is Martijn en ik ben met deze hobby begonnen omdat ik mijn nieuwe auto in nieuwstaat wil houden, een Renault Avantime. Verder bezit ik nog een Avantime waar her en der schade aan zit en waar met poetsen weinig eer aan te behalen valt en een Matra Murena die bijna weer rijdend is en welke ik dan eens goed onderhanden kan nemen om alle Swirls weg te krijgen.

Naast mijn vrouw en kinderen is mijn grote liefde het schitterende land Noorwegen. Ik hoop hier over een aantal jaar te wonen :jippie

Welkom Martijn.

Had jij nu al een keer een foto gepost van de Avantimes? Of het moet een ander lid geweest zijn. Kan me iets vaags herinneren van een foto van een Avantime. Volgens mij was dat één met een vrij maagdelijke km stand.

[edit] ik weet het al weer......https://forum.Carclean.com/threads/oude-nieuwe-auto-poetsen.7230/ Mijn geheugen heeft me niet in de steek gelaten.

Enneh, verhuizen naar Noorwegen. Daar zal Rolf blij mee zijn. Is hij niet meer het enige forumlid uit Noorwegen.

Je ziet ze niet veel, die Avantime's (logisch aangezien er niet veel gemaakt zijn) Desondanks vind ik het een erg mooie verschijning. Succes ermee! Ook met die mooie Matra natuurlijk!