• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal!

caroden

Detailing rookie
10 mrt 2012
11
0
Hallo allemaal,

'caroden' wil zich even voorstellen. Ik ben 42 jaar en woon in de regio Delft. Ik ben getrouwd en we hebben 2 kinderen.

We rijden 2 auto's:

Ford Mondeo Wagon 2.5 20V Turbo uit 2008
Fiat Panda Edizione Cool uit 2007

Ik ben best een zeikerd als het om mijn auto gaat. Ik heb een enorme hekel aan vlekken, krassen en deuken. Ik rij dan ook graag een stuk verder om een mooie parkeerplek te vinden zodat ik geen deuren tegen mijn auto aan krijg....helaas kun je niet alles voorkomen en ik ga snel mijn 1e vraag hier stellen.

Ik ben best een zeikerd als het om mijn auto gaat. Ik heb een enorme hekel aan vlekken, krassen en deuken. Ik rij dan ook graag een stuk verder om een mooie parkeerplek te vinden zodat ik geen deuren tegen mijn auto aan krijg

Kijk, daar kan ik volledig inkomen ;-) . Alleen is het meestal wanneer je het meeste let waar je parkeert je soms het meeste ongeluk hebt dat er toch een zijn deur open gooit. Mijn schoonbroer die kijkt achter niks, zet zijn auto in de meest kleine plaatsjes en hij heeft nog geen enkele kras of deuk. Frusterend :|~* .

Na dit te hebben gezegd, welkom op het forum.

jjonkie zei:
Oei, mooi hoor een mondeo met heerlijke loeiende 5 cillinder! Welkom...

Ennuh, plaatjes :-) ?

Dank! Zeker, roffelt er lekker op los.

Foto's komen eraan. Moet ik even naar zoeken, ik heb een nieuwe laptop en ben de boel opnieuw aan het indelen.

1 fotootje gevonden, zie bijlage.