• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allen

Jerre

Detailing addict
29 aug 2018
43
60
Hoi medecleaners,

Ik ben Jerre, afkomstig uit België. Al een tijdje voyeur op het forum en al redelijk wat spulletjes besteld van de CC shop.
De microbe van cleaning/detailing heeft nu geresulteerd dat ik er zelfs m'n bijberoep van heb gemaakt.
Momenteel ben ik een Skoda Superb driver, zeer comfortabel en een plezier kwa kofferuimte als je kinderen hebt :)

Hierbij wat foto's
front.JPG

hood.JPG



Enkele beadings van verschillende waxen:

Synthetische wax (naam even ontgaan)
Synth.JPG



Een zeer hoge gehalte van carnauba, rechtstreeks uit Brazilië
Carn.JPG



Angelwax Fifth Element:
angelw.JPG
 
Thanks voor de reacties.

Is spijtig genoeg mijn werkruimte niet, maar van een detailer waar ik een opleiding gevolgd heb :D.
Momenteel ben ik nog naar zo een werkruimte op zoek en heb ik niet de mogelijkheid om dit aan mijn huis te bouwen.
 
@Vanhout Thanks!
@Cordoba Bedankt, is inderdaag Lava Blue. Kleur ziet er compleet anders uit op de website/configurator. Ik zou het nooit genomen hebben als ik het niet in het echt gezien had.
 
Heel af en toe zie ik een Skoda in Lava Blue, en ik vind het ook een van de mooiste kleuren die er in de lage landen wordt geleverd door Skoda (in Tjechie worden er veel meer kleuren geleverd voor de verschillende modellen). Race Blue is ook mooi, maar zie je veel te veel, net als het Quartz Grey van mijn Fabia, daarom heb ik ook eigenhandig wat kleur toegevoegd aan mijn Fabia.
 
  • Leuk
Reactions: Jerre
Ben blij dat ik niet de enige was die voyeur moest Google’n.

Welkom hier, en prachtige SuperB!
Ondanks dat ik nog steeds niet weet hoe je het uitspreekt, vind ik het een prachtige wagen ;)
 
  • Leuk
Reactions: Jerre