• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo Allmaal.

Dschaef

Detailing trainee
22 nov 2020
5
25
Hallo allemaal,
Ik ben Dennis, door mijn broer, Menno ( Schaef ), ben ik ook aangestoken door virus van het auto detailing.
Ik heb twee auto's, een witte Toyota IQ en een Ford Focus.
Deze auto's worden elke week een keer gewassen, met verschillende producten, die ik samen met mijn broer deel, mijn broer is al jaren hiermee bezig dus is voor mij een perfecte leermeester om mij te vertellen wat wel en wat niet.
Ik lees al een tijdje mee op deze forum en bekijk jullie bevindingen van een aantal producten. Zal zelf ook in de toekomst mijn bevinden geven van de producten die ik gebruik om mijn auto's te laten glimmen.
 
Welkom hier Dennis, en natuurlijk veel plezier met het volgen van wat het virus je ingeeft.
 
Een echte toyota iq. Die zie je ook ni meer veel rijden :). Heb er vorige maand nog 1 zien rijden alleen was de bestuurder ni al te snugger. Ik lachte me een breuk. Hij dacht dat hij met een yaris gr reed en wou er nog rap tussen schieten. Op het laatste toch gezien dat dit niet lukte en vol in de remmen. Pats me zenne kop tegen de voorruit
 
Welkom en veel leesplezier (maar dat had je al even natuurlijk ;)).
Leuk om te lezen dat het detailing virus dus echt in de familie kan zitten :D.