• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo daar!

Stijn Vercauteren

Detailing trainee
4 jul 2017
23
25
37
Willebroek
Mijn naam is Stijn, en woon tussen Antwerpen en Brussel.
Alweer bijna 31 zomers jong, en zoals elke gemiddelde man heb ik altijd een (lichte) passie gehad voor de auto's waarmee ik reed.

De eerste wagen die ik kocht was een Ford Fiesta van 1986! Een choke, 4 versnellingen, en maar 1 zijspiegel... Dat was nog eens leuk! :joy: Maar ideaal om te leren rijden.
Daarna een Opel Corsa, Opel Astra GTC, en Volvo C30. Telkens probeerde ik de auto zo proper mogelijk te houden, een ander setje velgen, wat meer volume en bass door de speakers.

In die tijd kocht ik natuurlijk ook de meest gekende producten, kende ik nog niets van swirls, foamen, coatings, etc.. Dus de auto was meestal even proper alsof ik ermee naar de carwash zou gaan (wat ik toen ook nog geregeld deed).

Maar daar kwam verandering in, toen ik vorig jaar februari een nieuwe Volvo V40 kocht! :heart_eyes:
Meteen bij ophaling is de wagen naar een professional detailer gebracht om de fabrieksverf te inspecteren, polijsten, en het aanbrengen van een 3-laags Gyeon Quartz coating.

Sindsdien behandel ik de wagen in de meest secure manier, wanneer het op wassen komt. Met de grootste hulp van een vriend; door mijn detailer; door Carclean; en een Youtube kanaal.
Ik weet dat ik lang niet op het niveau zit waarin sommige onder jullie zitten, en dat zal vast ook nooit, maar ik besef wel dat ik er erg door bezeten en gedetailleerder ben geworden.

stijn_volvo_v40_02.jpg
stijn_volvo_v40_15.jpg
stijn_volvo_v40_23.jpg
stijn_volvo_v40_31.jpg
stijn_volvo_v40_04.jpg
 
Laatst bewerkt:
Van harte welkom! Geweldige foto's, schitterende auto en die velgen... precies goed!
 
Dank jullie wel! :grinning:

Een tijdje geleden deze zien passeren op facebook.

Ik herkende je Volvo. Want die heb ik wel eens op Facebook voorbij zien komen!

Haha wat gek! Ik heb het zelf maar 1 keer gepost, maar vast nog wel via de samenwerkende bedrijven ofzo.


Wat staat er nog op de planning:

- Andere velgen. Ik ben erg tevreden van deze, maar wil graag de overstap maken naar een iets 'cooler' merk. Wel wil ik de uitstraling ongeveer behouden.
- Remklauwen verven. Dat grijs roestkleurige stoort me enorm! Ik ben geen voorstander van rood of geel, het wordt antraciet.
- Na de winter wordt de lak opnieuw verzegeld met een coating.
- De raamlijsten en spiegelkappen wil ik in het zwart.
 
@Stijn Vercauteren Yes, nog een V40 rijder (met wat (lees: veel) PK's meer dan de mijne...)!
Hij is echt af! En de foto's... HEMELS!
Aangezien ik ook graag foto's maak van mijn V40, had ik nog een vraagje... Die mooie foto van op de parking helemaal boven (2de foto), heeft die toevallig een naam? :D Ik zoek altijd naar geschikte fotoplaatsjes en die zou me echt leuk lijken om eens uit te testen!
Alvast thanks!