• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hallo effe voorstellen

ouwekaas

Detailing addict
14 jul 2012
22
73
67
hallo forumleden
na 2 maanden rondgedold te hebben door het forum wordt het eens tijd om even mij voor te stellen
ik ben kees 55 jaar en kom uit rotterdam- de Esch en sinds kort in het bezit van een donkerblauwe peugeot 307 2002
heb altijd mijn autos behandeld volgens het befaamde wasstraat systeem :klap heb eindelijk het licht gezien je bent nooit te oud om te leren.
Ik heb de afgelopen maanden het forum gelzen en behalve lasogen ben ik zoveel wijzer geworden ongelofelijk wat een passie en wat een glans.
Ben onlangs naar car clean gereden en na een uitermate vriendelijke ontvangst en een kleine demo op mijn auto ben ik met 2 tassen vol weer naar huis gereden.
Heb het vijf stappen plan gevolgt handmating , ben ruim 33 uur bezig geweest en behalve veel plezier ook nog eens ,
een zeer acceptable resultaat:: een nieuwe auto:lol
Uiteraard heb ik nog wat vragen over het werkelijk verwijderen van swirls maar dat komt tzt wel in het daar voorbestemde topic

Genoeg voor nu en hopend op mooi weer groet ik u

Kees

hallo
bedankt voor jullie reactie
ben nog niet helemaal op de hoogte wat betreft fotos plaatsen maar zodra ik dit kan worden er zekers wat fotos geplaatst

groet kees