• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo, en meteen maar met de deur in huis vallen.

Yellowpoint

Detailing trainee
19 apr 2012
7
45
even kort.
Ik ben Paul en rijd in verschillende over het algemeen donker gekleurde auto's.

[mod]*knip* Zoals Nicknameless zegt[/mod]

Heb jullie site gelezen maar deze is voor mij een overload aan informatie. ieder geval wel begrepen dat lakverzegeling met garantie wel een beetje flauwekul is. omdat het niet langdurig werkt.

[mod]*knip*[/mod]

Ben zelf geen poetser maar wil weleens de auto eens in de 2/3 mnd wassen.
ben benieuwd naar jullie reacties.
by the way, de handleidingen zijn fantastisch. Wat een werk en tijd. Super.

groet Paul

Welkom! Vraag naar de C.Quartz behandeling. Wil je zelf aan de gang, kom maar op met je vragen.

Hallo,

[mod]*knip[/mod]
Het is een auto van 2008 en ziet er nu goed uit, maar ik wil hem gewoon in showroomstaat hebben voor een langere periode.
[mod]*knip[/mod]
Als de basis nu goed word gedaan met de juiste middelen, kan ik het zelf later beter bijhouden.
Graag lees ik nog van jullie.

Paul

Paul,

helaas is het niet toegestaan om een oproep te doen voor een (betaalde) detail.

10. Ons forum is niet bedoeld voor zoektochten naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd.

Je kan wel eens kijken of er een mede forumlid in je buurt woont die je wegwijs kan maken in het detailingwereldje.
locaties forumleden

Diventa Bella is natuurlijk fantastisch, maar daar zal de prijs ook naar zijn.
Wellicht dat er detailers zijn die je per PM een aanbod doen.

De eerste keer dat ik hier kwam had ik een soortgelijk verzoek, uiteindelijk toch besloten zelf een poging te wagen en vervolgens een beetje verslaafd geraakt, dus pas op :-b

Hartelijk dank voor de verwelkomingen.
Ik ga kijken naar locatie leden en misschien met de manuals van hier aan de bak.
Thanks.

Paul