• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo, hallo!

ElBarto

Detailing addict
24 nov 2017
15
63
39
Culemborg
goedemiddag allen!

Ik ben Bart uit Utrecht. Ik speelde al als klein Bartje met auto's, en eigenlijk is daar niet zoveel aan veranderd. Het verschil is dat zowel ik, als het speelgoed wat groter geworden zijn.

Rij nu in een witte DS3 voor het dagelijkse en heb nog een GS uit 1978 met een lange weg te gaan totdat deze weer knap en toonbaar is. Heb nooit een ander merk gehad dan de double chevron en dat zal ook wel niet gauw veranderen. (Motor uitgezonderd)

Reden tot aanmelden is het beter willen onderhouden van de voitures. Ben ooit begonnen met de bouwmarkt producten, maar ben inmiddels "om" en daarmee een aantal bestellingen CarClean verder. Grootste object van de verlanglijst is nu een DAP maar vind het toch wel spannend om dat los te laten op de lak. Voorlopig maar eens verder inlezen zodat ik in het voorjaar aan de gang kan.
 
Dank voor al het welkom,

Stappenplannen inmiddels gelezen en qua wassen ook gevolgd. Voor het Dappen ook een kwestie van gewoon maar doen met alle tips hier in combinatie met een dosis gezond verstand (of op tijd zijn met aanmelden voor een clinic).
 
  • Leuk
Reactions: Mr.PT