• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo, helemaal nieuw hier.

Rammstein01

Detailing rookie
27 apr 2013
2
0
Hallo poetsfanaten,

Ik zal mezelf even introduceren. Ik ben Rob, afkomstig uit Oosterhout N-B. 52 jaar en getrouwd met Monique. Ik heb een zeer rijke autohistorie met uiteenlopende merken van Ford Taunus 1600 L, Mazda 323 1.3, Citroën GSA 1100, Citroën Visa 1.1 (2 stuks), Citroën BX Break 1.6, Hyundai Lantra 1.6. In de periode tot de eerste Citroën Visa heb ik beroepshalve ook nog 10 Mercedessen 200D/240TD (type 123) versleten als taxichauffeur. Hierna 2 jaar geen auto omdat ik woonachtig was in het centrum van Amsterdam. En daar heb je helemaal geen auto nodig.

In 2010 vertrokken naar Utrecht en toen ik mijn huidige vrouw leerde kennen verhuisde ik naar Oosterhout N-B. Daar tikte ik ( via het Volvo850-forum)een S70 2.5T MY 1999 op LPi op de kop met 98K op de teller.
Was door de vorige eigenaar helemaal ruis en geluidsarm gemaakt. Omdat de staat van mijn rug niet helemaal optimaal is verlangde ik eigenlijk na een jaar of 3 naar iets wat makkelijker instapbaar was.
Via de Volvo-dealer Bluekens in Oosterhout kwam ik in contact met de huidige XC90 2.5T van MY 2003 met 163K op de klokken. Deal was snel gesloten en had ik er opeens 2. De maandag erop stopte de functie van achteruitrijden van de S70.

Deze heb ik toen aangeboden op het Volvo 850 forum. En daar wordt ie nu vertroeteld.

De XC90 heb ik overgenomen van een liefhebber. Die heeft de auto in uitmuntende staat aan mij afgeleverd met een lijst waarmee de XC90 vertroeteld wil worden. Er zit nu een G3 installatie in waardoor het woon/werkverkeer naar en uit Utrecht redelijk te betalen is. 1:7

Dat heeft me doen besluiten om me aan te melden op dit forum. Ben zelf ook niet vies van een dag wassen/kleien/polishen e.d.

Heb net de eerste lijst met goodies besteld zodat de kast in huis nog voller wordt met poetsspullen.

Groetjes,

Rob

das idd een strakke xc 90 , wat moet het vervelend voor je zijn om naar je werk te rijden in zo'n wagen LOL.
wel een boel meters staal om even te detailen , maar dan heb je ook wat .....
welkom hier !!!

volvo-for-life;325736 zei:
das idd een strakke xc 90 , wat moet het vervelend voor je zijn om naar je werk te rijden in zo'n wagen LOL.
wel een boel meters staal om even te detailen , maar dan heb je ook wat .....
welkom hier!

Bedankt, het is ook geen straf om zo naar je werk te mogen rijden. T is net of je in een huiskamer naar je werk stuurt. Zelfs de soms sportieve rijstijl vanuit de S70 heb ik niet meer. Lekker relaxed via de A27 naar de A2. Wie doet me wat.
En, ja de m2's daar kom ik wel overheen. Het is een beetje lastig als de XC gewassen moet worden. Dan moet zelfs ik met 190+ cm's een keukentrapje erbij pakken om het dak te doen.

Grtzz,

Rob