• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo,...ik ben Wheebo met zijn Dodge Stealth R/T Twinturbo (extreme project!)

wheebo

Detailing rookie
14 feb 2012
27
0
Hallo allemaal!

Mijn naam is Michel, maar ze noemen mij allemaal Wheebo of Pinda (ben van indische afkomst). Momenteel ben ik 37 jaar en woonachtig in Emmen.

Ik ben getrouwd en ik heb 2 kinderen, een dochtertje van 8 jr en een zoontje van 4 jr.

In het dagelijks leven ben ik eigenaar van 2 eigen ondernemingen.
Ik heb een webwinkel waar je alles op het gebied van computers/laptops kunt vinden, genaamd Laptop Plus Emmen, te Emmen.

En ik heb een service bedrijf: KS4U Klute's Service4U.
Met deze service ondersteun ik extreme boorprojecten overal ter wereld en ondersteun ik in beslag names van zo'n beetje alles hier in Nederland,...een soort van REPO.....maar dan niet alleen auto's, maar ook complete bedrijven en huizen.

De reden dat ik mij hier nu aanmeld is dat ik mijn bedrijfje KS4U om wil toveren naar een mobiele auto/motor poetsbedrijf. Ik wil het namelijk nu dichter bij huis zoeken, want met KS4U ben ik zo'n 3/4 jaar van huis en daar heb ik gewoonweg geen zin meer in, ik mis te veel van de kinderen.

Heb ik ervaring met poetsen? Mijn 1ste baantje was als autopoetser toen ik 15 was en ik poets nu nog steeds auto's. Dus ervaring heb ik wel :cool En als autopoetsers heb ik heel wat jaren doorgebracht in loondienst bij verschillende autobedrijven.

Waar rij ik zelf in en waar poets ik zowat de lak van af?
Ik zelf heb begin vorig jaar een Amerikaan over laten komen naar Nederland toe.
Het gaat om een:
Dodge Stealth R/T Twinturbo
Bouwjaar 1992
Een 3.0i 24v 6 cylinder met 2 turbo's.
Momenteel draait ze 403,6pk (maar dit wordt veel meer, ben er mee bezig)
Ze heeft: een lederen interieur, alles electrisch, verwarmde spiegels, airco, 5-bak, cruise controle, alarms, 4wd, 4 wiel gestuurd etc
Top nu: 285km/h

Nou, dat was het zo'n beetje, ik zal nu even verder neuzen op deze forum!

Groetjes!!!
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[mod]Let op, commerciele links zijn niet toegestaan. Let hierop a.u.b.[/mod]

Bedankt!

Heb de forum gelezen (grotendeels), zit goed in elkaar en ik zal me hier zekers vermaken!

$$) :-b :)

En net zoals anderen hier ben ook ik bezig met een project. Maar ik hou een lang verhaal even kort en zodra het project is afgerond, dan zal ik mijn project in geuren en kleuren hier voor jullie posten!!!

Mijn Dodge Stealth zag er dus bij aankoop uit, zoals ze in het begin van deze topic is geplaatst.

Ze wordt van top tot teen aangepakt en volledig gereviseerd in samenwerking met tuningsbedrijf A&B Performance. Ze zal voorzien worden van een volledige nieuwe 'Annihilators' 3sx turbokit wat zeker 800-900pk zal gaan leveren!!!
Echt vrijwel alles wordt vernieuwd en/of gemoderniseerd.

Als laatste punt zal ze opnieuw gespoten worden en zal ze er zo uit komen te zien Foto's vond ik op internet en zo zal mijn eindresultaat ook zijn:) :
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD][MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ik kom hier op terug!!!

Hahaha, geweldig MiK :)

Nou, de meeste onderdelen zijn bezig. Begin vandaag met het strippen van de auto en begin met het project. Het zal nog wel een paar maanden duren voordat ze klaar is aangezien met drukte op het werk.

Onder de checklist die echt gedaan moet worden, maar na volbrengen van elke punt zal de auto zo goed als nieuw zijn :jippie

Haha, weet ik, maar ik zag dat sommigen hun project hier ook neergezet hadden en toevallig ben ik ook bezig met een project,...duzzzzzzzz voelde ik me zo vrij om dat hier ook te posten $$)

En maak je maar niet druk, mijn eerste instantie hier gaat wel uit naar het poetsen van auto's :!

Nou, momenteel niks meer. 2 Jongere broertjes zijn ook autopoetsers, 1tje in Duitsland en die andere heeft ook een eigen poetsbedrijfje regio Hengelo Ov.

Mijn spullen heb ik een paar jaar terug gedaan aan mijn broertje die werkt in Duitsland, dus voor mezelf zal ik alles nieuw moeten halen van A tot Z.

Maar dat moet geen probleem zijn,...d'r is hier via deze site genoeg te krijgen :-b

Ik wil mijn bedrijf dus omzetten naar een mobiele poetsbedrijf en dit wil ik met de lente van start willen gaan.

Heb ik mooi even de tijd om het een en ander af te sluiten en iets nieuws weer te laten beginnen.