Hallo allemaal!
Mijn naam is Michel, maar ze noemen mij allemaal Wheebo of Pinda (ben van indische afkomst). Momenteel ben ik 37 jaar en woonachtig in Emmen.
Ik ben getrouwd en ik heb 2 kinderen, een dochtertje van 8 jr en een zoontje van 4 jr.
In het dagelijks leven ben ik eigenaar van 2 eigen ondernemingen.
Ik heb een webwinkel waar je alles op het gebied van computers/laptops kunt vinden, genaamd Laptop Plus Emmen, te Emmen.
En ik heb een service bedrijf: KS4U Klute's Service4U.
Met deze service ondersteun ik extreme boorprojecten overal ter wereld en ondersteun ik in beslag names van zo'n beetje alles hier in Nederland,...een soort van REPO.....maar dan niet alleen auto's, maar ook complete bedrijven en huizen.
De reden dat ik mij hier nu aanmeld is dat ik mijn bedrijfje KS4U om wil toveren naar een mobiele auto/motor poetsbedrijf. Ik wil het namelijk nu dichter bij huis zoeken, want met KS4U ben ik zo'n 3/4 jaar van huis en daar heb ik gewoonweg geen zin meer in, ik mis te veel van de kinderen.
Heb ik ervaring met poetsen? Mijn 1ste baantje was als autopoetser toen ik 15 was en ik poets nu nog steeds auto's. Dus ervaring heb ik wel En als autopoetsers heb ik heel wat jaren doorgebracht in loondienst bij verschillende autobedrijven.
Waar rij ik zelf in en waar poets ik zowat de lak van af?
Ik zelf heb begin vorig jaar een Amerikaan over laten komen naar Nederland toe.
Het gaat om een:
Dodge Stealth R/T Twinturbo
Bouwjaar 1992
Een 3.0i 24v 6 cylinder met 2 turbo's.
Momenteel draait ze 403,6pk (maar dit wordt veel meer, ben er mee bezig)
Ze heeft: een lederen interieur, alles electrisch, verwarmde spiegels, airco, 5-bak, cruise controle, alarms, 4wd, 4 wiel gestuurd etc
Top nu: 285km/h
Nou, dat was het zo'n beetje, ik zal nu even verder neuzen op deze forum!
Groetjes!!!
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[mod]Let op, commerciele links zijn niet toegestaan. Let hierop a.u.b.[/mod]
Mijn naam is Michel, maar ze noemen mij allemaal Wheebo of Pinda (ben van indische afkomst). Momenteel ben ik 37 jaar en woonachtig in Emmen.
Ik ben getrouwd en ik heb 2 kinderen, een dochtertje van 8 jr en een zoontje van 4 jr.
In het dagelijks leven ben ik eigenaar van 2 eigen ondernemingen.
Ik heb een webwinkel waar je alles op het gebied van computers/laptops kunt vinden, genaamd Laptop Plus Emmen, te Emmen.
En ik heb een service bedrijf: KS4U Klute's Service4U.
Met deze service ondersteun ik extreme boorprojecten overal ter wereld en ondersteun ik in beslag names van zo'n beetje alles hier in Nederland,...een soort van REPO.....maar dan niet alleen auto's, maar ook complete bedrijven en huizen.
De reden dat ik mij hier nu aanmeld is dat ik mijn bedrijfje KS4U om wil toveren naar een mobiele auto/motor poetsbedrijf. Ik wil het namelijk nu dichter bij huis zoeken, want met KS4U ben ik zo'n 3/4 jaar van huis en daar heb ik gewoonweg geen zin meer in, ik mis te veel van de kinderen.
Heb ik ervaring met poetsen? Mijn 1ste baantje was als autopoetser toen ik 15 was en ik poets nu nog steeds auto's. Dus ervaring heb ik wel En als autopoetsers heb ik heel wat jaren doorgebracht in loondienst bij verschillende autobedrijven.
Waar rij ik zelf in en waar poets ik zowat de lak van af?
Ik zelf heb begin vorig jaar een Amerikaan over laten komen naar Nederland toe.
Het gaat om een:
Dodge Stealth R/T Twinturbo
Bouwjaar 1992
Een 3.0i 24v 6 cylinder met 2 turbo's.
Momenteel draait ze 403,6pk (maar dit wordt veel meer, ben er mee bezig)
Ze heeft: een lederen interieur, alles electrisch, verwarmde spiegels, airco, 5-bak, cruise controle, alarms, 4wd, 4 wiel gestuurd etc
Top nu: 285km/h
Nou, dat was het zo'n beetje, ik zal nu even verder neuzen op deze forum!
Groetjes!!!
[mod]Let op, commerciele links zijn niet toegestaan. Let hierop a.u.b.[/mod]