• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo, ik stel mij even voor

Wesly

Detailing trainee
24 nov 2017
59
30
Diemen
Goededag allemaal,

Ik ben Wesly uit Amsterdam en ben 40 jaar jong.

Ik werk zelf als monteur tweewielers en heb net een Grandland X besteld bij de Opel Dealer in Amsterdam ZuidOost. Vroeger heb ik voor mijn werk Opel gereden met allereerst een Opel Astra station, daarna een Opel Vivaro, en als laatste een Opel Combo. Wat mij altijd tegenviel bij Opel was de slechte zitting en het stuur wat altijd uit het midden geplaatst was, dit was in ieder geval mijn gevoel bij deze auto’s. Tegenwoordig rijd ik een Skoda Octavia Hatchback 1.2tsi met 105PK en een handgeschakelde 6-bak uit 2013. Op zich bevalt deze auto mij prima maar nu na 58.000 km begint de motor olie te verbruiken, veel olie. Wel 1Ltr per 1500 á 2000KM. Het werd dus tijd voor een andere auto
wpml_smile.gif