• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo ik wil mij ff voorstellen

jdat

Detailing rookie
6 mrt 2015
2
0
Hallo ik ben Johan en woont in Zeeuws Vlaanderen en wil mijn Aygo eens goed laten blinken:)
dus dacht mij hier maar eens aan te melden
Ik heb net een 2e hands machine op marktplaats gekocht
dus volgende week gaat het gebeuren voor het eerst met een machine op mijn lak ik ben benieuwd :weetniet
nu eens op onderzoek hier op de site iedereen een fijneavond verder Grt Johan;-)

Ik heb de Meguiar's Poetsmachine G220EU V2 Dual Action

Gekocht nu nog op zoek naar een paar goede pads want er zit er maar bij
maar zou op dit moment nog niet weten welke ik moet nemen
Heb je misschien een tip voor mij

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom!
Niet alleen de pads zijn van belang, ook welk polijstmiddel je wilt gebruiken. Hierover staat genoeg op de webshop (ervaringen) als op het forum (lees ook de how-to eens door).
Wat betreft de pads, volgens de shop-site: De steunplaat is 150mm en geschikt voor 6.5" en 7" pads van Meguiar's, Lake Country en Monello.

Johan van harte welkom op het forum. Een goede raad: lees je goed in op de ervaringen, etc. op het forum. Je zult merken dat je hierdoor veel
makkelijker in de praktijk uit de voeten kunt. Veel succes.
Groet,
Jan