Goeiedag allemaal, ik ben een beginnend autopoetser en probeer hier zoveel mogelijk te leren.
Mijn auto (nu 1.5 jaar in bezit)
Een zwarte opel corsa D 1.3 dieseltje. Rij er zo'n 20k km mee per jaar voor me werk dus auto heeft regelmatig een goede poetsbeurt nodig.
Huidige veranderingen
-gechipt
-roetfilter eruit
-emblemen verwijdert
-zwarte grill (plasti dip)
-kamei armsteun
-17inch zwarte opel Adam velgen
Heb de auto cv toen ik hem net had met het 1,2,3 stappenplan behandelt van meguiar dit beviel erg goed was net een spiegel! Maar na 1.5 word het tijd om de auto cv eens goed onder handen te nemen en wat meer profi spul aan te schaffen, zo kwam ik bij dit forum.
Plannen:
Eigenlijk een volledige voorbereiding om de auto te polijsten en in de wax te zetten.
Dus: wassen, kleien, cleanen, polijsten, voeden, en tot slot in de wax!
Ik ga het polijsten met de hand doen en zal er wat mooie foto's van maken voor het show off gedeelte!
Mijn auto (nu 1.5 jaar in bezit)
Een zwarte opel corsa D 1.3 dieseltje. Rij er zo'n 20k km mee per jaar voor me werk dus auto heeft regelmatig een goede poetsbeurt nodig.
Huidige veranderingen
-gechipt
-roetfilter eruit
-emblemen verwijdert
-zwarte grill (plasti dip)
-kamei armsteun
-17inch zwarte opel Adam velgen
Heb de auto cv toen ik hem net had met het 1,2,3 stappenplan behandelt van meguiar dit beviel erg goed was net een spiegel! Maar na 1.5 word het tijd om de auto cv eens goed onder handen te nemen en wat meer profi spul aan te schaffen, zo kwam ik bij dit forum.
Plannen:
Eigenlijk een volledige voorbereiding om de auto te polijsten en in de wax te zetten.
Dus: wassen, kleien, cleanen, polijsten, voeden, en tot slot in de wax!
Ik ga het polijsten met de hand doen en zal er wat mooie foto's van maken voor het show off gedeelte!
Laatst bewerkt: