• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo van Duitsland

ammerlaender

Detailing rookie
19 sep 2008
40
0
Hallo
mijn naam is Roland en kom uit Wiefelstede,bin 41 jaar.
Ik heb hier al een hele hoop gelezen.Ik heb de DAP 500 bestelt en ik zou wille grag een
DAP-Workshop volgen.Ik moet noch enige poetsmiddel kopen,maar her geeft dat
genoeg Tips.Wellicht jullie hebben noch Tips voor een beginner.
Met vriendlijke Groeten Roland
 
Welkom..! :)^

Lees de How-to's ,reviews & tests eens door..De bron van alle informatie..! :ja
 
HansA8 zei:
Nederlanders, Belgen, Duitsers, Friezen... Het is een internationale club hier :heart_eyes:

Je vergeet de Limburgers! :D

Welkom op het forum kerel. Ik moet zeggen dat je een aardig woordje nederlands spreekt!
 
Herzlich wilkommen! Veel plezier hier op het forum! En idd, je spreekt best goed Nederlands. Woon je dichtbij de Nederlandse grens?
 
Welkom! Inderdaad begint goed te draaien.. nu ook internationaal. Maar die NLérs die vinden dat hun provincie ook buitenland is.. hmmz.. 8-())

Bekijk ook eens de Review / Test sectie, zie je meteen wat je met een bepaald type product kunt uithalen.
 
@DKBM en all de andere, ik wone nit heel nabij de Grens, Winschoten is ca. 100 km van me verafgelegen. Ik proeve all in de Forum in Nederlands to schrijven
en lezen anders leer ik de spraak nooit. Bedankt an alle voor de hartelijke begroeting.Roland
 
Ein Deutscher dabei, das ist ja toll super klasse:D

Omdat je de Nederlandse taal wil leren en begrijpen bij deze weer in het Nederlands, iig van harte welkom op dit forum.

Groeten,
Eric
 
Van harte welkom...

En super dat je alles in het Nederlands probeert.
Hoe komt dat zo, heb je Nederlandse familie of kennissen in Nederland.
Lijkt me niet dat je op een ochtend wakker werd en dacht, kom ik ga eens een beetje Nederlands leren.

Hoe kom je eigenlijk op een Nederlandse site terecht ?
Er zal in Duitsland toch ook wel een carclean-scene zijn, of niet ?