• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo!

Jack78

Detailing trainee
7 aug 2023
22
25
45
Winschoten
Hallo allemaal,

Ben Jack ben 45 en woonachtig in het Noorden.
Paar week geleden mijn "nieuwe" auto gehaald, een zwarte Peugeot 308 sw. Bij mijn vorige auto heb ik vrij weinig aandacht besteed aan het lakwerk, af en toe wassen daargelaten.

Dat moet bij mijn huidige auto toch anders. Heb zonder account hier al wel het eea gelezen, soms een beetje te veel want er zijn zoveel ervaringen en keuze qua gebruik van producten, dat ik door de bomen het bos niet meer zie:)
En uiteindelijk wat garageruimte kwijt zal raken aan producten
 
Welkom op het forum, Jack! :D

Geen zorgen, zodra je de stappen allemaal wat simpeler maakt, dan wordt het zoeken naar de juiste producten en materialen ook makkelijker.
 
Welkom Jack, volgens mij heb ik je ook al langs zien komen op het Peugeot forum.
Over de bomen en het bos: gewoon rustig aan beginnen met hetgeen wat je zelf nog overzichtelijk vindt en laat je vooral niet te snel gek maken door ons (= alle andere forumleden). We kunnen soms wel eens wat overenthousiast zijn.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Dank voor het verwelkomen allen :cool:
Geen zorgen, zodra je de stappen allemaal wat simpeler maakt, dan wordt het zoeken naar de juiste producten en materialen ook makkelijker.
Inderdaad. Ik heb hier al een stappen plan gelezen en zal voor mezelf wel een topic gaan starten met de stappen/producten die ik wil gaan gebruiken. En dan komt er vanzelf feedback waar ik weer wat mee kan :)

Welkom Jack, volgens mij heb ik je ook al langs zien komen op het Peugeot forum.
Dat klopt. Heb nog geen topic gestart met bv foto's van mijn wagen maar die komen snel. Morgen komen de nieuwe velgen binnen en dan wordt het hoog tijd om eens wat plaatjes te schieten...en van een schone wagen natuurlijk :D