• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo

Ectholian

Detailing trainee
1 jun 2008
3
47
Zwolle
Hallo allemaal.

Blijkbaar had ik ergens in 2008 al eens een account gemaakt, maar nooit echt gebruikt. Aangezien wij nu een (voor ons) nieuwe auto hebben (de vorige heb ik bijna 20 jaar in rondgereden) wil ik het exterieur en interieur eerst eens goed onder handen nemen en daarna enigszins bijhouden. Vandaar weer wat activiteit op het forum :)

Ik ben geen fan van informatie delen op een forum, dus laten we het er maar bij houden dat ik woonachtig ben in Zwolle, en mijn intenties niet zijn om een car-detailer te worden maar om onze eigen auto een beetje netjes te houden. Ik zal hier dan ook voornamelijk meelezen denk ik (alhoewel ik dat natuurlijk al veel heb gedaan zonder in te loggen ;) ).

Ik heb nog allemaal zooi 'van vroeger', maar daar start ik wel een apart topic voor.