• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Handpomp foam gun

GolfL

Detailing rookie
20 nov 2011
50
0
Beste,

Een tijdje geleden zag ik hier op het forum van iemand een Handpomp foampistool. Nou heb ik zelf geen beschikking tot een wasbox, maar dit lijkt mij ideaal!

Alleen ik kan nergens zo'n pistool vinden in nederland (winkel). Weet iemand de juiste benaming/merk/type ?

Gr,
 
Gloria Foam Master 10 ( FM10 )
Zijn gewoon in allerlei winkels te verkrijgen, alleen (nog) niet bij de gerenomeerde detailingshop
 
6591c573.jpg


Gloria FoamMaster FM10

Art.nr. 655.0000

Geeft een dik pak schuim. Een scheut SSF aangevuld met water.

24cee7c4.jpg


1b0d4828.jpg


77bbabc5.jpg


b7697354.jpg
 
Zo dik is niet reeel, je had veels te veel Snow foam gebruikt en het was amper te pompen.
 
Indien de Gilmour iets voor jouw is, dan stuur je maar een PM. Wordt niet meer echt gebruikt sinds de HD er is, dus mag weg.
Gilmour050pi.jpg
 
@Nicknameless, PB,

@BC911, Geeft deze gilmour hetzelfde effect als de foto's hierboven? Ook een PB
 
MK-US, wat zijn verschillende winkels? Zou je me dat even willen PM'en? Ik heb hier genoeg aan,
dan hoef ik geen HD te kopen.
 
Dibbuz zei:
Zo dik is niet reeel, ...

In deze versies van Gloria is vooral de luchtstroom bij het schuim van belang.
Daar zou de kop voor moeten zorgen, maar dat doet die niet altijd even goed
Er zijn manieren om dat te optimaliseren, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Dat het wel kan is zeker, maar met de instelling die ik geprobeerd heb red je dan geen hele auto

Als de vorst weer weg is ga ik verder proberen
 
RedCat zei:
....Daar zou de kop voor moeten zorgen, maar dat doet die niet altijd even goed
Er zijn manieren om dat te optimaliseren, maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd......
Je maakt me benieuwd Hans, vertel!
 
Heb de gilmour opgehaald bij BC911! Bedankt hiervoor!:party:

Ook nog een panel (nieuwe) pot Dodo Juice light fantastic, klein beetje Poorboys bio-APC, wat Poorboys natural look (voor mijn dashboardkast kleurverschil in een ander topic) voor een zacht prijsje mogen meenemen!
Nu nog wat foam kopen en ik kan gaan foamen :-b






Heb trouwens even voor de test wat NXT car shampoo gemixt met water om te schuimen. Maar dat schuimt niet voldoende(als verwacht),dus toch maar even een foam kopen :D
 
Succes ermee, en die foam had ik je eigenlijk ook nog wel kunnen meegeven ... Helemaal vergeten.