• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

HD reiniger Kranzle 1050: drukregeling?

way2go

Detailing rookie
25 mei 2019
2
2
Ik wil een nieuwe hogedrukreiniger gaan kopen en mijn oog is gevallen op de Kranzle 1050 TS. Het is me alleen niet helemaal duidelijk of er nu wel of geen drukregeling op zit, en dat is wel een vereiste voor mij. Bij sommige internet winkels staat "traploze druk en waterhoeveelheid regeling", maar in de handleiding en review filmpjes wordt hier niks over vermeld. Ik zie ook nergens een draaiknop of verstelling op de lans. Bij navraag bij een internet winkel wordt beweerd dat er geen drukregeling op zit, en dat ik daarvoor het duurdere model 1152 moet nemen.

Heeft iemand hier een Kranzle 1050 en kan mij vertellen of er een vorm van drukregeling op zit (danwel bij de pompkop of op de lans)?
 
Zoals je zelf aangeeft, op de site van Kranzle staat bij de 1050 TS geen drukregeling

Bij de 1152 TS wel, dat is een stevige (rode) knop.
 
Laatst bewerkt:
Hoe heb je dat gedaan? Zijn de benodigde onderdelen hiervoor los te bestellen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is wat je moet hebben.
 

Bijlagen

  • 20190603_100344.jpg
    20190603_100344.jpg
    154,4 KB · Weergaven: 520
Kan de rode knop zonder verloopstuk of aanpassingen op de 1050tst gemonteerd worden? Waar moet de rode knop dan precies ingeschroefd worden? Ik zou ook nog graag een manometer monteren, zou dat ook mogelijk zijn?
Bvd
Frans
 
  • Leuk
Reactions: yanneske123
Kan de rode knop zonder verloopstuk of aanpassingen op de 1050tst gemonteerd worden? Waar moet de rode knop dan precies ingeschroefd worden? Ik zou ook nog graag een manometer monteren, zou dat ook mogelijk zijn?
Bvd
Frans
Dit zou moeten lukken. Morgenvroeg even controleren