• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Heb ik een goede combinatie samengesteld voor een Astra GTC Pannacotta?

Wingster

Detailing rookie
1 mrt 2010
3
0
Hoi allemaal,

Ben beginnend poetser! en heb zelf een lijstje samengesteld om mijn auto te wassen. (Opel astra GTC) Kleur: Pannacotta. (zilver/bruin achtig)

Ik ben van plan dit te bestellen, vinden jullie dat een goeie combinatie?

Meguiars - Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1' - 473ml
Meguiars - Deep Crystal Polish 'Step 2' - 473ml
Meguiars - NXT Generation Car Wash Shampoo - 1890ml
Meguiars - Smooth Surface Clay Kit
Meguiar's Professional - Paste Wax - M16 - 311gr
 
Meguiar's - Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1' - 473ml
Vervangen door Poorboys World SSR1

Meguiar's - Deep Crystal Polish 'Step 2' - 473ml
Vervangen door Poorboys World Black Hole of White Diamond

Meguiar's - NXT Generation Car Wash Shampoo - 1890ml

Meguiar's - Smooth Surface Clay Kit
Vervangen door Poorboys World klei + Spray & Wipe

Meguiar's Professional - Paste Wax - M16 - 311gr
 
Thx nicknameless !! Bestelling is aangepast! Volgorde blijft dan wel het zelfde he:

Stap 1: Meguiar's - NXT Generation Car Wash Shampoo - 1890ml , wassen en drogen.
Stap 2: Poorboys World klei + Spray & Wipe
Stap 3: Poorboys White Diamond
Stap 4: Meguiar's Professional - Paste Wax - M16 - 311gr

Tadaaa !! Is dit de juiste volgorde ?


nicknameless zei:
Meguiar's - Deep Crystal Paint Cleaner 'Step '1' - 473ml
Vervangen door Poorboys World SSR1

Meguiar's - Deep Crystal Polish 'Step 2' - 473ml
Vervangen door Poorboys World Black Hole of White Diamond

Meguiar's - NXT Generation Car Wash Shampoo - 1890ml

Meguiar's - Smooth Surface Clay Kit
Vervangen door Poorboys World klei + Spray & Wipe

Meguiar's Professional - Paste Wax - M16 - 311gr
 
Je vergeet je polijst-stap ;)
Dus tussen kleien en glaze (black hole / white diamond) komt je SSR.

De M16 wax schijnt heel mooi te zijn, maar niet de makkelijkste. Ik zie hier dikwijls Natty's Pastewax aangeraden worden die erg gebruiksvriendelijk moet zijn, maar heb met beide geen eigen ervaring.

Voor de bestellijst: per product een aparte pad bestellen! Voor de SSR1 zal waarschijnlijk de witte pad het best geschikt zijn, voor de glaze de zwarte, en de wax de rode zoals door nicknameless aangeraden. Hier ben ik geen expert in echter, weten ze bij Carclean ook heel goed als je gaat bestellen :)^

Verder een mooie set zo. Inderdaad goeie doeken en een washmitt niet vergeten. Goeie producten afnemen met een doek die licht krast schiet ook niets op.
 
Blamm zei:
Je vergeet je polijst-stap ;)
Dus tussen kleien en glaze (black hole / white diamond) komt je SSR.

De M16 wax schijnt heel mooi te zijn, maar niet de makkelijkste. Ik zie hier dikwijls Natty's Pastewax aangeraden worden die erg gebruiksvriendelijk moet zijn, maar heb met beide geen eigen ervaring.

Voor de bestellijst: per product een aparte pad bestellen! Voor de SSR1 zal waarschijnlijk de witte pad het best geschikt zijn, voor de glaze de zwarte, en de wax de rode zoals door nicknameless aangeraden. Hier ben ik geen expert in echter, weten ze bij Carclean.com ook heel goed als je gaat bestellen :)^

Verder een mooie set zo. Inderdaad goeie doeken en een washmitt niet vergeten. Goeie producten afnemen met een doek die licht krast schiet ook niets op.


Hey Blamm !! THxx helemaal vergeten :p.. Alles besteld ! heb uiteindelijk ook voor de natty's pastewax gekozen ! thx voor de tip ! Hopelijk mooi weer dit weekend, zodat ik lekker aan de slag kan !! foto's volgen nog :p :slotje