• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Heb jij je vakka money al binnen?

Barro de Reus

Onze sociale man
Medewerker
12 mrt 2024
24
25
Tekengebied 1 kopie 24v2.png
Check deze video! Heb jij je vakka money al gecasht, net als Vincenthino? Kom bij ons de hele maand juni spenden op vette deals met onze dikke sale tot wel 33%! Elke bestelling vanaf € 50 krijgt bovendien een chille Monello sleutelhanger gratisch!

De deals:
LDA1000 Vakka Money Deal pakket (25% korting)
Pistola Corta Foamkit voor Kärcher of Nilfisk (22% korting)
Monello Secchio emmerset (3 stuks) 13 liter of 20 liter (21% korting)
Meguiars MT310 Dual Action polisher Ultimate Kit (33% korting)
NexPTG PRO Professional Lakdiktemeter (15% korting)
Si3D Cerabide - 30ml (18% korting)
Gehele assortiment 26JPN (20% korting)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Smotske
@The Joy Of Detailing ik zal eerlijk zeggen dat ik altijd dacht dat vakka een scheldwoord was.
dus misschien val ik tegenwoordig ook al buiten de doelgroep...
Na een google actie ben ik er achter gekomen dat vakka geen woord is, maar vaka vakantie betekend
Bron
Niet dat alleen hoor, als je tegen een negroïde persoon (volgens mij is het Surinaams) fakka of faka zegt; zeg je eigenlijk zoveel als alles goed met je?

Edit; ik denk dat vakka simpelweg een afkorting van vakantiegeld is ofzo terwijl als je het anders schrijft het een andere betekenis heeft.
 
  • Leuk
Reactions: Zoranurai