• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hej!

BjornHansen

Detailing rookie
20 jan 2016
2
15
Provincie Groningen
Hej! (Zweeds Hallo)

Al een tijdje aan het meelezen en al lang bezig met poetsen,detaillen etc, dus ook maar even een account aangemaakt.
Ik ben Björn, 20 jaar jong, helemaal Volvo fan. En ben trotse eigenaar van een Volvo 740 GLE TDic uit 1987 in de bijzondere kleur "zilvergroen" (hobbyauto welke wegens belastingmaatregels geschorst is) & heb voor het dagelijks gebruik een fraaie Volvo S80 D5 Summum in Titanium Grey Pearle. En thuis hebben we nog enkele (oldtimer) Volvo's.

Qua poetsproducten gebruik ik graag de spullen van Scholl Concepts, en diverse merken van de cc website. Om te polijsten gebruik ik nu een Makita machine, maar ben van plan een DAP900 aan te schaffen.

En dan nog even een foto :)
image.webp

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reacties: StijnV
välkommen! Welkom op z'n Zweeds.

Fraaie Volvo op je 20e. Vooral een D5 diesel. Hier in Belgenland hebben we gelukkig niet zulke hoge wegenbelasting.

Verders veel detail plezier!

Hallo, en welkom (op z'n nederlands ;)).
Mooie Volvo!
Toen ik 20 jaar jong was reden leeftijdgenoten en ikzelf in oude barrels van een paar honderd guldens....
Ach, tijden veranderen zal ik maar zeggen.
Succes met detailen, een DAP900 is zeker een aanwinst!

En even update, laatst even in de winkel van cc. geweest, en een leuk pakket gehaald ;) Mooie winkel, en leuke/goede ontvangst!
De polijstpads & polijstmiddelen heb ik allemaal van Scholl Concepts, dus als het weer iets beter is, er vol tegenaan!

Bijlagen

• 12660395_871960989589044_451153318_n.webp
    12660395_871960989589044_451153318_n.webp
    29,2 KB · Weergaven: 149
  • Leuk
Reacties: StijnV
Welkom bij de club
Mooie volvo (zo'n oude dan) die nieuwe ook wel redelijk ok;)
Leuke aanwinsten alweer een goed begin