• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hello Twingoooh!

MarcW

Detailing rookie
6 jul 2021
5
15
Hi all,

Marc hier uit Amsterdam. Ik ben een trotse Renault Twingo Initiale 1.2L 16v eigenaar, en bij deze meld ik mij aan op dit fijne forum.
Ik heb al het nodige gelezen en gevolgd op dit forum, wat ik op m'n Twingo wil gaan uitvoeren de komende maanden. Denk aan spot repair, koplampen polijsten, motorhuis schoonmaken, lederen interieur opknappen, leren stuur verven. Van die dingen! :)
Op zich is het karretje technisch in goede staat, maar er is nog nog het nodige te doen aan het uiterlijk dus. De 3-emmer was strategie, foam-lans, mf-doeken, verschillende schoonmaak producten zijn al gebruikt. Reeds in mijn bezit is ook een mooi DAP. Dat was een mooi ritje naar Berkel en Rodenrijs ;) Prima service!
 
Dank, dank.
Het is zo'n fijn karretje, en zij heeft mij wel een beetje door de corona tijd heen geholpen om over detailing te lezen en het nu ook te doen.
M'n eerste post is al geplaatst over koplampen polijsten, hoe het fout ging én toch weer goed kwam :)
 
Ja, dat is de kleur idd. Mooi kleurtje vind ik persoonlijk. De Fransen noemen het chique "Beige Angora Metallic" :)
En van binnen is het allemaal leer en electrische bediening. En het fijne, alles werkt ook nog hahaha
 
  • Leuk
Reactions: Kick Buttowski
Welkom op het forum. :)

Oeh, Twingooo. De enige reden waarom ik het vroeger fijn vond om mijn auto naar de garage te brengen; Twingo met open dakkie als leenauto!
 
  • Leuk
Reactions: MarcW
Welkom op het forum! Veel plezier hier :)