Welke middelen en manieren raden jullie aan om stoffenbekleding van een auto te behandelen? Het zal om grote aantallen gaan. Foto's en filmpjes zijn zeker welkom.
Nice! Ik ga het direct uitzoeken!!Om bekleding e.d. te reinigen gebruik ik altijd een Extractor, ik gebruik zelf de Extra 2000, maar volgens mij gebruiken veel mensen hier de Numatic George. I.c.m. APC krijg je hiermee de bekleding weer keurig netjes.
Ja, fout gelezen! ExcuussssAlle reacties betreffen stoffen bekleding...
grote aantallen?
Karcher Puzzi om maar iets te noemen, er zijn nog andere machines in omloop, die zijn wel duur.
Als ze zeer vuil zijn gebruik ik APC (All Purpose Cleaner) van Meguiars, veel water (uit een drukpomp van 2L) en een borstel.
Zetel natmaken, APC erop en schrobben maar. Nadien weer spoelen en water wegzuigen.
Eventueel nadrogen met badhanddoeken.
Met dakbekleding moet je wat voorzichtiger zijn, die komt nogal makkelijk los wanneer je te veel wrijft.
Ik zal het bestellen. Wil uiteindelijk wel 10 auto's per week gaan doen, plan ligt klaar...Extractor met reinigingsmiddel lijkt mij het beste. Vervuiling losweken en wegzuigen, samen met het water.
Als je grote aantallen doet, ben je dan, denk ik, het snelste klaar met het beste resultaat.
Greetz
Thanks. Werkt APC ook voor hardnekkige vlekken? (Geen Vanish natuurlijk haha)