• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Help,wie wil mijn auto detailen in Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.

olle griese

Detailing chief
14 aug 2008
54
78
66
Groningen
Door lichamelijke ongemakken kan ik helaas niet meer detailen.
Nu heb ik mijn cabrio laten doen door iemand die dat wel even voor een mooi prijsje voor me zou fiksen (200 euro)
Ik kan me wel voor de kop slaan dat ik dat heb gedaan.
Auto zit vol met hologrammen.
Wie helpt mij uit de brand en wil de auto (porsche) voor me doen.
Zo mogelijk op korte termijn, want ik durf er nauwelijks nog in te rijden.
 
Beste @olle griese

Gewoon harder rijden, dan ziet niemand de hologrammen meer :D

Helaas zit ik aan de andere kant van het land, anders had ik je graag uit de brand geholpen.

Misschien een idee om je oproep op de Facebook pagina van Carclean te plaatsen?

https://m.facebook.com/groups/705530632843155

Er heeft een tijdje een topic gelopen met wie waar zit, maar deze is niet echt up to date meer @Aficior?

Gevonden!
https://forum.Carclean.com/threads/waar-zit-wie.6186/
 
Bedankt voor die link.
IbizaSigno wou het ook wel doen (via ander gesloten forum) maar die zit erg vol en kan pas over paar maanden.
IK hoop dat er iemand is die hem voor mij wil doen.
Ik woon trouwens in Stad Groningen.
received_773282189436143_resized_zpsswxb1drn.jpe
 
Zutphen is ook te ver anders had ik het graag gedaan.
Kom op mannen wie helpt hem uit de brand.
 
Door een team up is het denk ik in een dag te doen. Lijkt me zeker ook een afweging. En de kwaliteit natuurlijk. Over de plek zelf vertel ik hier niets, maar zal je niet tegenvallen.
Ik denk dat hier geldt, wat je van ver haalt is echt lekker.
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
als we een plaats weten kunnen we ja of nee zeggen.
want leiden is voor mij weer te ver
 
Uiteraard wil ik je uit de brand helpen. Het mag wel bij mij in de garage. Locatie: Vegelinsoord (Ligt tussen Heerenveen en Joure, iets meer dan een half uur vanaf Groningen). Deze week kan ik tot en met vrijdag en daarna vanaf volgende week donderdag. In de tussenliggende dagen ga ik mijn eigen nieuwe aanwinst weer netjes maken. (kan ik vrijdag ophalen.)

En als je het prettiger vind dat ik het bij je thuis onder de carpoort doe, is dat wat mij betreft ook geen probleem

Laat maar ff weten of mijn hulp wenselijk is..
 
Thunderbird,
Je hulp was zeker wenselijk geweest en was daar ook op in gegaan ware het niet dat ik net hoor dat 2 mensen een snipperdag hebben genomen om mijn auto 20 Mei te doen in Leiden.
Dat gaan we dus doen
Ik wacht even de reacties van Patrick en Robert-Jan ivm verdere aanbod van hulp.
 
Wat een mooie en spontane actie(s) van Carclean forumleden aan een (helaas ex) mede-detailer. Daar word ik echt spontaan vrolijk van. Fantastisch, mannen!
 
Echt super om te lezen hoe mensen elkaar hier helpen, word ik heel erg blij van. :blush: Had wel mee willen helpen maar als echte beginner en dan los te gaan op een porsche....o_O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.