• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Herzik stelt zich voor:

Herzik

Detailing rookie
16 nov 2008
3
0
Zo Tim, daar ben ik dan eindelijk op het forum. :party

Mijn naam is Dennis en ik ben 31 jaar. Ik rijd in een Opel Astra GTC 1.8 uit 2007.

Deze zomer ben ik bij Tim geweest voor een goed poetsadvies en dat heb ik geweten, echt fantastisch!!
Ik dacht eigenlijk dat ik goed auto's kon wassen, maaruh.....niet dus!

Ik heb nu een superset aan spullen van Poorboy's World (zie foto) en dit werkt perfect.
De spinnenweb krasjes in de lak zijn bijna verdwenen en ik stond verbaast over hoeveel vuil je met klei nog uit je lak kan halen...It's amazing Mike :cool

carclean2.webp

carclean1.webp

carcleannl.webp

carclean4.webp

carclean3.webp

Welkom op dit forum!
Zeer mooie astra!!!

Leuk gedaan, die foto van de producten met de Astra op de achtergrond :cool

Welkom !!

Je GTC ziet er erg goed uit en komt me bekend voor......:cool

Ziet er strak uit, lijkt me een Cosmo ??

Mijn vorige auto was een zwarte GTC Turbo Sport.....:love

heey welkom.
mooie bak dankbare kleur
op advies van Tim dit setje ook aangeschaft voor m'n antara,maar ondertussen is de collectie royaal gegroeid:party

Hey DKBM,

Ik heb pads gebruikt, machinaal vind ik niks (gaat wel een stuk sneller natuurlijk :)

Voor de PBW SSR-2 heb ik de Orange Light Cutting CCS Applicator gebruikt (art.100980)
Voor de PBW Professional Polish heb ik de White Polishing CCS Applicater gebruikt (art.100981)
Voor de PBW Black Hole heb ik de Red Ultrasoft Finishing CCS applicator gebruikt (art.100982) en deze ook voor de EX-P.

Werkt perfect op goed advies van Tim :jippie