Onder het mom, het blijf toch je moeder heb ik haar Twingo maar eens onder handen genomen.
Foto's voor de behandeling:
Met op de voorgrond mijn Bimmer
De krassen
De gebruikte producten in (in willekeurige volgorde):
Meg.Paint Cleaner
Meg.System Polish
Meg.All Wheel Cleaner
Meg.Tech Wax
Meg.Car Wash Shampoo NXT
Meg.Scratch X (niet het gewenste resultaat)
MEg.Wheel Brush
Meg.Quik Clay System
Meg.Tech Wax Spray
Meg.Trim detailer
Dasty
PB SSR1 (niet het gewenste resultaat) en 2.5
DAP500
Doordat ik nog niet in het bezit was (vergeten te bestellen) van een Tiregel heb ik de banden alleen schoon gemaakt met Dasty.
Tijdens de behandeling:
Ik heb het stappenplan voor het grootste gedeelte machinaal gedaan. Sommige zeggen dat bovenstaande produkten niet voor machinaal gebruik geschikt zijn, maar het resultaat wijst toch anders uit.
En een aantal foto's na de behandeling. Ondanks de omvang van de Twingo en het machinaal behandelen ben ik er toch 8 uur mee bezig geweest.
Eind resultaat:
Moeders was erg blij met het resultaat. Nu alleen mijn eigen Bimmer een keer volledig naar wens behandelen.
Foto's voor de behandeling:
Met op de voorgrond mijn Bimmer
De krassen
De gebruikte producten in (in willekeurige volgorde):
Meg.Paint Cleaner
Meg.System Polish
Meg.All Wheel Cleaner
Meg.Tech Wax
Meg.Car Wash Shampoo NXT
Meg.Scratch X (niet het gewenste resultaat)
MEg.Wheel Brush
Meg.Quik Clay System
Meg.Tech Wax Spray
Meg.Trim detailer
Dasty
PB SSR1 (niet het gewenste resultaat) en 2.5
DAP500
Doordat ik nog niet in het bezit was (vergeten te bestellen) van een Tiregel heb ik de banden alleen schoon gemaakt met Dasty.
Tijdens de behandeling:
Ik heb het stappenplan voor het grootste gedeelte machinaal gedaan. Sommige zeggen dat bovenstaande produkten niet voor machinaal gebruik geschikt zijn, maar het resultaat wijst toch anders uit.
En een aantal foto's na de behandeling. Ondanks de omvang van de Twingo en het machinaal behandelen ben ik er toch 8 uur mee bezig geweest.
Eind resultaat:
Moeders was erg blij met het resultaat. Nu alleen mijn eigen Bimmer een keer volledig naar wens behandelen.