• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het verschil tussen een originele mitt en een kopie.

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.988
193
47
Den Haag
Die mitt zelf heeft niemand hier ooit gezien, de kans is groot dat ie hetzelfde eruit ziet, maar dat niet is.

Ik kan mededelen dat de desbetreffende washmitt nou niet echt denderend is.
Je voelt de (harde) stiksels zitten, de mitt is nog slapper dan de slapste vaatdoek.

Leuk voor de velgen, maar meer ook niet. Dan nog liever een A.C.tion rastamitt...

Verschil tussen een Microfiber Madness en een AE washmitt.
c3cfa18f-7fa4-42f0-bdf1-6bede910d08c.jpg


FB_IMG_1531826490475.jpg


@tepelstreeltje...

Goed gereedschap is het halve werk. En wat maakt die 22 of 25 euro nou uit voor een goede washmitt op een collectie die vaak honderden tot duizenden euro's waard is...:rolleyes:
 
Leuk om verschil te zien (en horen).

Zal eerlijk bekennen dat ik het mezelf afvroeg of deze Chinese mitt vergelijkbaar zou zijn met de originele.
 
Inderdaad, mfm aangeschaft na krassen met gyeon mitt. Dacht eerst dat het dezelfde mitt was totdat ik hem ontving. Iets groter, maar voornamelijk nog zachter dan de gyeon al leek, ook tijdens wassen.
 
Bij nadere bestudering ziet die goedkope AE mitt er wat eigenaardig uit: de blauwe vezel lijkt gewoon microvezel, maar in het wit lijkt het wel of stukken van een filter van een afzuigkap ofzo terugzie. :worried:
 
Heb de mitt van AE vorige week binnen gekregen. Inderdaad ontzettend slap materiaal en ook ik voelde de harde stiksels erin zitten. Nu een mooie velgen mitt geworden ;)