• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het zelf poetsen van mijn mercedes

V8

Detailing rookie
22 jul 2012
4
0
Ik heb mijn omega laten poetsen bij een poetser hier in de buurt, echt super geworden hij is nu echt ZWART. En dat ook nog eens voor een zeer bescheiden bedrag.
Echter nu wilde ik de mercedes ook laten doen, maar dat is een ander verhaal, hier vraagt ie toch flink wat meer voor en dit is begrijpelijk, dus ik wil hem dadelijk in mijn vakantie zelf gaan doen. Vroeger waste ik de auto en ging er af en toe met een .... Produkt overheen, maar dat gaf meer ellende dan voordeel. Dus deed ik er maar niks meer aan dan alleen wassen.
De mercedes heeft een donkere metallic blauwe lak en heel veel chroom.
Ik heb al eens op de site gekeken maar dan is het behalve de demonstratie filmpjes een donker bos voor mij. Ik snap wat ik moet doen en ik snap hoe ik het moet doen, maar er zijn zoveel produkten, dus mijn vraag is, wat kan ik nu het beste aanschaffen om een complete behandeling uit te voeren.

Alvast bedankt voor de hulp

Als we het over een mercedes hebben, dan hebben we het over dit model toch :

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Tussen Mercedes en Mercedes lak zit namelijk nogal wat verschil.
Zelf heb ik vorig jaar een 300D uit '79 gedaan waar de Monello Mezzo en Finale prima op werkte icm een DAP900.

Mail ff naar het cc hoofdkwartier via de webwinkel : "contact " :-"

Zij stellen je de juiste produkten voor en vraag indien je het nodig vind wat meer raad hier op het forum :weetniet

Hier vind je meer gebruikers van allerhande merken en soms is het nodig dat je een ander produkt neemt omdat dit meer geschikt is voor jouw behoeften.

Kijk ook eens in de show-offs naar vergelijkbare wagens of merk en zie welke resultaten zij behalen met welke produkten .

Inderdaad even contact opnemen met Carclean. Krijg je zeer goed advies. Als je voldoende tijd hebt kun je ook een week of twee uittrekken en het forum eens doorlezen. Ik heb er vorig jaar ook ongeveer twee weken over gedaan. je krijgt dan een schat aan informatie.

Waarschuwing: Besmetting met het detailvirus ligt erg voor de hand. :lol En eenmaal besmet is de kast in de garage al snel te klein om al je detailspulletjes in te zetten.o:-)