• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hey de bende !!!

turboke

Detailing addict
16 sep 2010
170
62
Mezelf effe in de groep gooien.
Marc, Belg, 47 jaar, en sinds een week trotse bezitter van een Puggie RCZ Limited Edition. Vroeger in de weer met een spons waarmee ik zowel de velgen als de lak deed, vervolgens de zooi afdrogen met een zeem die tevens voor o.a. het toilet werd gebruikt....
Maar toevallig op dit forum terecht gekomen, en op die week al veel bijgeleerd. Een paar pics bijgevoegd van het beestje, en hoop hier nog veel tips te krijgen/vinden om het een beauty te houden.
th_BILD0534.webp

th_BILD0530.webp

th_BILD0529.webp

th_BILD0528.webp

th_BILD0526.webp

th_BILD0531-1.webp

th_BILD0560.webp

Interieur;
th_BILD0553.webp

th_BILD0532-1.webp

th_BILD0552.webp

Ps, die handdoek op de zetel is ter bescherming, want schade door een jeans......ik mag er niet aan denken, al is het geen zicht, maja....:-&

Achterop een maatje grotere velgen zou hem nóg beter staan, maar desalniettemin: zéér fraai! Heb je ook interieur pics?

Welkom Marc, BRUTE wagen :-)^ . Zo'n auto moet je wel vertroetelen.
Je zult hier ongetwijfeld veel tips en adviezen kunnen vinden/krijgen. Qua producten zal het ook geen probleem zijn deze te vinden bij CC om uw auto in tip top te shape houden.
Hoop een keer een mooie show off van uw auto te mogen zien op het forum.

Welkom Marc,

Prachtige wagen heb je:ja Benzine of diesel? En die kleur, dat lijkt wel parelmoer lak.

Theo

PS: mooie vijver ook trouwens, met helofytenfilter

Welkom en idd mooie wagen, veel mooier dan de 350Z vind ik :ja
Je woont niet ver van mij zie ik, dus als je eens een product wil uitproberen dan kan ik je misschien daarbij wel helpen ;-)

Thx iedereen voor de complimentjes...:schaam , het is een benzine, een 1600 motor (156 paardjes), en van velgen zitten er 19 inches op. Alles zit er standaard op (limited), en er zijn er tevens maar 200 van gemaakt. Kleur is parelmoer metallic, en het inetrieur bestaat uit lederen zetels, lederen dashbord, en leder bekleding van de deuren. Ik zal eens proberen foto's te trekken van het interieur, maar veel plaats is er niet....:roll, ik denk dat ik de meeste antwoorden gegeven heb, en anders, shoot !!
Op verzoek....:ja

th_BILD0553.webp

th_BILD0554.webp

th_BILD0552.webp

th_BILD0532-1.webp

jeffrey rallye zei:
Nice!
Wees er ma goed zuinig mee.. ;)
Zijn er niet veel van verkocht he of wel?
Nog geen van zien rijden.

Slechts 200 van gemaakt, dus inderdaad eerder zeldzaam, maar werd er meteen verliefd op. Mijn eerste idee was een bestelwagentje (echt waar), maar toen ik deze zag, was het om zeep, een soort "mid-life crisis" zeg maar.

Welkom op het forum,

Supermooie kar heb je.
En een nette kleur ook...

Veel poetsplezier met de nieuwe hobby!