• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hi, SteelGreyKodi hier

Vraagje hierover.

Tast dit trouwens ook je waxlaag/bescherming aan?? Soms gaat het als je een waxlaag of andere bescherming hebt er wel redelijk vanaf maar niet alles natuurlijk.
Ja. Alle middelen die op een chemische manier vervuiling aanpakken, tasten je bescherming aan. De ene bescherming is de andere niet. Een wax geeft het over het algemeen eerder op dan een coating. Er zijn wel grote verschillen tussen de ene wax en de andere wax en dat geldt ook voor coatings.

En eerlijk gezegd…apart spul voor het verwijderen van insecten…persoonlijk vind ik het onzin. Geef je het de tijd om te weken, dan haal je het zo weg. Een goede shampoo, foam en wash mitt en een beetje geduld doen al heel veel.

Wat een handig trucje is, is het gebruik van een oud pantykousje van de vrouw des huizes. Nylon is sterk en toch zacht. Maak er een bolletje van, dompel het in de shampoo en ga zachtjes over de insectenlijkjes. Je haalt alles weg met normale shampoo zonder boenen en zonder chemische troep.

• Leuk
Reacties: RoyR en Birdsong
nog even gechecked en zie dat ik mij vergis, er staat specifiek bij dat het sterk genoeg is om wax of sealants aan te tasten.

• Leuk
Reacties: Birdsong