• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hier ben ik

Dany

Detailing guru
Tester of Bling
25 jun 2017
205
153
54
Hallo allemaal,
Mijn naam is Dany, 47 lentes jong. Ik volg het forum al enige tijd om tips and tricks te vergaren rond het onderhouden van de wagen. Ik heb al aardig wat karretjes versleten :
Opel Kadett
Opel Astra Gsi 16v
Opel Astra 18i Break
Subaru Impreza WRX
Citroën Berlingo 2 stuks
En momenteel rijd ik met een
Skoda Octavia RS en de vrouw met een
Mercedes GLA.
Ik probeer deze laatste twee in het rijtje zo proper mogelijk te houden. Gezien de lak echter wat ruw begon te worden ging ik over tot de aanschaf van wat basic producten van Meguiars (gold class shampoo, mitt, clay kit... daarna kwam ik hier terecht en klaarde de hemel op. Inmiddels de DAP900 en het Monello paket aangekocht en we zijn vertrokken.
Groeten allemaal en de vragen zullen waarschijnlijk nog wel volgen wanneer ik raad nodig heb.
 

Bijlagen

  • 20170609_140202.jpg
    20170609_140202.jpg
    274,6 KB · Weergaven: 168
Bedankt allemaal voor de verwelkoming. Tot binnenkort en "up the irons" voor de kenners.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Welkom!

Geen idee over wat voor muziek het gaat, dus zeer waarschijnlijk niet mijn ding :joy:

RS is wel weer mijn ding!
 
  • Leuk
Reactions: Dany