Ik lees al een tijdje mee op het forum en het werd maar eens tijd om mij aan te melden. Sinds ik een nieuwe auto heb ben ik begonnen met het handmatig wassen van mijn auto. Voorheen reeds ik altijd door de krasstraat en zat mijn zwarte auto altijd onder de swirls en krassen.
Ik ben nog geen fanatieke poetser, maar het begint langzaam te komen. Het resultaat dat je iedere keer krijgt geeft je weer zin om telkens wat verder te gaan.
Ik heb al een kleine collectie artikelen gekocht en dat gaat zeker uitgebreid worden.
Ik heb nu:
PB APC
PB Super Slick & Suds
PB White Diamond
PB Spray and gloss
PB Natty's paste wax
Monello Senza Acqua Drying Towel (wat een fijne droogdoek is dat zeg!)
Foam en badstof applicator pads
Washmitt (onbekend merk)
Lading microvezel doeken
Natuurlijk het belangrijkste is de auto dus hier een tweetal afbeeldingen! Het is een Megane MJ2012 Bose Estate 1.5 dCi.
Gr. Dave
Ik ben nog geen fanatieke poetser, maar het begint langzaam te komen. Het resultaat dat je iedere keer krijgt geeft je weer zin om telkens wat verder te gaan.
Ik heb al een kleine collectie artikelen gekocht en dat gaat zeker uitgebreid worden.
Ik heb nu:
PB APC
PB Super Slick & Suds
PB White Diamond
PB Spray and gloss
PB Natty's paste wax
Monello Senza Acqua Drying Towel (wat een fijne droogdoek is dat zeg!)
Foam en badstof applicator pads
Washmitt (onbekend merk)
Lading microvezel doeken
Natuurlijk het belangrijkste is de auto dus hier een tweetal afbeeldingen! Het is een Megane MJ2012 Bose Estate 1.5 dCi.
Gr. Dave