Goedendag iedereen,
Op voorbaat mijn excuses voor mijn slechte kennis van mooi schrijven in het algemeen. Maar ga mijn best doen.
Heb een project/fun-weekend auto namelijk een Sterling grey metallic bmw z4 uit 2003.
Wou hem is terug helemaal opfrissen na 13 jaar bezit.
Grondig gecleaned(interieur en exterieur),
steenslag bijgewerkt,
gepolished,
(kap)geverfd en behandeld
trim behandeld en gecoat met gyeon evo one.
Zonder noemenswaardige ervaring, buiten een golf mk3, 20 jaar terug n.b.. (en de wekelijkse handwash-/box)
Met heel veel hulp van carclean video's.
Incl. ondersteuning van dit ruim gevulde en informatieve forum voor experts en diy'ers. (Veel lees plezier).
Ze is gezien de leeftijd en km-stand aanzienlijk verbeterd.
Nu komt het..
Toch in mijn ogen voor 85% waar 90% mogelijk was/is
Heb het in een medium goed verlichte garage gedaan met (dacht ik, goede) led zaklampen met veel licht opbrengst en met smalle en brede lichtbundel..
Heb nu na 3 weken, ze uit de stalling gehaald en opgemerkt dat ik, veronderstelling, een highspot of iets gelijkaardigs op mijn motorkap (rondom mijn ruitensproeier) heb.
Zit nu met mij handen in de haren..
Moet ik nu heel mijn motorkap volledig terug polijsten en coaten of kan ik ruim rondom afplakken, met de hand polijsten en terug coaten? En hopen/bidden?
Mvg,
Bmw03z4
Ps. Heb de monello dap* evo set
Op voorbaat mijn excuses voor mijn slechte kennis van mooi schrijven in het algemeen. Maar ga mijn best doen.
Heb een project/fun-weekend auto namelijk een Sterling grey metallic bmw z4 uit 2003.
Wou hem is terug helemaal opfrissen na 13 jaar bezit.
Grondig gecleaned(interieur en exterieur),
steenslag bijgewerkt,
gepolished,
(kap)geverfd en behandeld
trim behandeld en gecoat met gyeon evo one.
Zonder noemenswaardige ervaring, buiten een golf mk3, 20 jaar terug n.b.. (en de wekelijkse handwash-/box)
Met heel veel hulp van carclean video's.
Incl. ondersteuning van dit ruim gevulde en informatieve forum voor experts en diy'ers. (Veel lees plezier).
Ze is gezien de leeftijd en km-stand aanzienlijk verbeterd.
Nu komt het..
Toch in mijn ogen voor 85% waar 90% mogelijk was/is
Heb het in een medium goed verlichte garage gedaan met (dacht ik, goede) led zaklampen met veel licht opbrengst en met smalle en brede lichtbundel..
Heb nu na 3 weken, ze uit de stalling gehaald en opgemerkt dat ik, veronderstelling, een highspot of iets gelijkaardigs op mijn motorkap (rondom mijn ruitensproeier) heb.
Zit nu met mij handen in de haren..
Moet ik nu heel mijn motorkap volledig terug polijsten en coaten of kan ik ruim rondom afplakken, met de hand polijsten en terug coaten? En hopen/bidden?
Mvg,
Bmw03z4
Ps. Heb de monello dap* evo set
Bijlagen
Laatst bewerkt: