• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe Collinite 476S verwerken

TonCoronel

Detailing rookie
14 nov 2008
147
0
Ik heb nu enkele auto's helemaal gedetailed en na polijsten heb ik telkens de volgende stappen genomen.
- 1 laag PB blackhole
- 2 lagen PB EX-P
- 2 lagen PB Natty's Blue

Ik heb nu ook de Collinite 476S aangeschaft en vraag mij af hoe deze het beste te gebruiken
- 1 laag PB blackhole
- 2 lagen Collinite 476S
- 1 laag PB Natty's Blue (voor extra glans?)

Of is het beter toch EX-P aan te brengen? Op dit moment heb ik redelijk veel tijd om de diverse lagen aan te brengen maar duurzaamheid is een belangrijk punt aangezien ik daarna vrij weinig tijd meer kan besteden aan detailen.

Bij keuze tussen of de EX-P of de Colli zou ik gaan voor de Colli. Naar wat ik hier heb gezien en gelezen over de Colli en vergeleken met m''n eigen ervaringen met de EX-P lijkt me de Colli duurzamer. Volgens mij kan de je Colli ook over de EX-P zetten. En als je toch tijd hebt: de 2 laagjes Natty's als afsluiting. Alles bij elkaar ben je toch nog lang niet bij de 53 lagen van een zekere Mr Dalton ..... :lol