• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Hi,

Ik kan het aan een pro overlaten. Investeren in deze velgen is volkomen verantwoord. Setje nette Fuchsen met beetje werk brengen al gauw 1350 euro op. Dat heb ik er bij lange na niet voor betaald. Maar dat is ook niet het punt. Volgend jaar wil ik mijn 911 er weer origineel bij laten rijden. De huidige Cup 1 velgen horen niet bij het bouwjaar.

Echter, zelf doen levert een leuk project op en het voldane gevoel dat je iets zelf doet / hebt gedaan is niet uit te drukken in woorden :-) Al zou ik ze zelf alleen al voorbewerken. Anodiseren kan ik zelf niet, daarvoor is zwavelzuur benodigd en ik ga daar niet mee experimenteren. Ik twijfel nog een beetje. Gepolijst is ook schitterend, maar het staat me tegen omdat de voorvelgen nog zo netjes zijn.

Met welke strukturen/grofte droog/nat moet ik de putjes in de velgen te lijf gaan? De banden zijn er inmiddels af, dus kan overal goed bij.