• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe Dodo Juice Lime Prime verwerken?

op en af idd !
moet super makkelijk uit de wrijven zijn...
het is super zuinig spul, een paar drupjes doet al een halve motorkap...

heb al een keer meegemaakt op een zwarte wagen die een zeer warme carrosserie had (en stond zelfs binnen)
waarbij de lime prime niet fijn verwerkte en moeilijk weg poetste...
de lime prime heeft dus idd moeite met warmte...

jW

Gio;328324 zei:
Maar het is niet nodig lang te wrijven, het is meer op en af.
Niet helemaal, wel een beetje inwerken.
Vooral zeer spaarzaam gebruiken en direct afnemen.

Morgen ga ik de auto wassen, kleien, polijsten. Vervolgens komt de PW White diamond erop. Kan ik hierna de auto met de lime prime pre-wax cleanser/polish behandelen voordat ik met de wax begin? of is dit niet raadzaam, aangezien dit product ook swirls verwijdert.
De PW white diamond heeft als eigenschap swirls te vullen.

edit: ALs ik zo is kijk in het stappenplan vallen deze 2 produkten in dezelfde stap. Dus 1 van de 2 dan?? Volgens mij was dat hetgene wat verkeerd is gegaan bij het bestellen...2 uit dezelfde categorie ipv een wax die ik miste.
Welk van de 2 geeft een beter resultaat op een lichtgrijs metallic lak (als mijn conclusie hierboven klopt en deze niet tegelijk gebruikt moeten worden).

Het zijn inderdaad 2 soortgelijke producten.
Welke een beter resultaat geeft? Kom je mijns inziens alleen achter door ze te proberen ;)

Da's waar. Gebruik ik de lime prime bij de volgende auto die aan de beurt is. :-"