• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe glas polieren

wrc99belgium

Detailing trainee
20 sep 2010
6
47
Ik heb al eens door de zoekfunctie gelopen, maar een topic over glas polieren ben ik nog niet tegengekomen.
Mijn vraag is dus kan je met een DAP ook lichte krasjes of verweering wegpolieren uit glas ?
En welke producten kan je best hiervoor gebruiken, Monello ?

Alvast bedankt
Marc

met je dap en monello kun je wel wat resultaat halen hoor!
dus je glaswerk gewoon meenemen met de dap kan prima :cool
alleen laat je glasplaat niet te heet worden, want dan knapt hij.
(als mogelijk koelen met natte doek)

het is in ieder geval niet voor beginners, als je gaat kijken naar echt correcties.

https://forum.Carclean.com/cc_postst8827/Diamondite-Glass-Resurfacing-Creme-and-Glass-Leveling-pad.aspx

DAP gaat je echt niet lukken, rotary is een must. Heb hier nog foto's en filmpjes van Rodders zijn ruit afgelopen zaterdag, morgen eens kijken of ik dat online kan zetten.

wrc99belgium zei:
Ik heb al eens door de zoekfunctie gelopen, maar een topic over glas polieren ben ik nog niet tegengekomen.
Mijn vraag is dus kan je met een DAP ook lichte krasjes of verweering wegpolieren uit glas ?
En welke producten kan je best hiervoor gebruiken, Monello ?

Alvast bedankt
Marc
Hallo Marc,

Glas polijsten is niet gemakkelijk, ik heb het afgelopen weekend geprobeerd en zelfs met een rotary duurt het een hele tijd alvorens je resultaat haalt.
Met een DAP en monello gaat het zeker niet lukken.
Kan je er wel eens wat uitleg over geven, en eventueel mee helpen. Maar of het een echt succes gaat worden kan ik je niet beloven.
In ieder geval je weet me wonen :-)^

groeten,
jan