• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe groene verf van een plastic deel verwijderen?

Arjan Verkade

Detailing chief
16 jun 2009
325
85
Ik heb op een stuk plastic allemaal groen verfspetters zitten. En ik krijg het er maar niet af :-/

IMG_0719.webp

IMG_0725.webp

Wat voor verf/lak het precies is weet ik niet.

Ik heb al geprobeerd:
APC
Wasbenzine
Terpetine
Klei icm water

Heeft er iemand nog ideeën? ;)

Ik heb ooit verfspatten van een (gespoten!) kuststof deel gekregen met dissolvant (nagellakverwijderaar)....was het enige wat uiteindelijk de klus klaar kreeg.....in mijn geval liep dit goed af maar..... ik heb geen idee hoe de kunststof uit de foto mogelijk reageert op dissolvant dus enkel proberen op eigen risico!!

Persoonlijk zou ik eerst het sponsje uit de post hierboven proberen. :ja
Bij mij slaagde het ding er in elk geval in vlekken uit kunststof te verwijderen die er met apc niet uitgingen....misschien lukt het ook met verfspatten. :weetniet

eerst het sponsje doen, was een week geleden ook al iemand die een soort zelfde probleem had. Vochtig sponsje heeft in dat geval ook weer wonderen gedaan