Hallo,
Ik zit met een auto die halfjaar geleden volledig herspoten is geweest in zijn originele kleur (E92), nu het probleem is dat ik onlangs wat krassen ondekte op mijn motorkap terwijl de rest van de wagen zo goed als swirl/krasvrij is..
Ik zou deze er graag uithalen, maar heb wat bang om er hollogrammen in te polieren en dan laat ik het eigelijk liever zo.
Iemand tips? Heb vorige maand een Dap900 met alle Monello producten bestelt via carclean.. dus materiaal heb ik zeker.
Ook met dat ik weet dat BMW standaard een vrij harde lak heeft, is deze bij mij wel héél zacht nu klein beetje met een vinger op de lak wrijven (wat niet mag!! maar sommige kunnen het niet laten) en je ziet direct een kras in de blanke lak. Hierdoor denk ik dus dat een lichte polish genoeg zal zijn? (zo minst mogelijk lak afnemen).
Hieronder een foto van de kras die ik zou willen aanpakken.
Ook heb ik al aardig wat krasjes achter mijn deurklink, hoe gaan jullie hiervoor te werk?
Ook mijn zijskirts hebben al wat schade van voeten die bij het instappen ertegen schuren, is het aan te raden op deze skirts met een DAP900 te werk te gaan?
.
Ben nogal een maniak op mijn auto (zoals vele hier denk ik ) en wil deze dan ook zo goed en lang mogelijk in nieuwstaat houden.
Bedankt alvast voor de tips!
Ik zit met een auto die halfjaar geleden volledig herspoten is geweest in zijn originele kleur (E92), nu het probleem is dat ik onlangs wat krassen ondekte op mijn motorkap terwijl de rest van de wagen zo goed als swirl/krasvrij is..
Ik zou deze er graag uithalen, maar heb wat bang om er hollogrammen in te polieren en dan laat ik het eigelijk liever zo.
Iemand tips? Heb vorige maand een Dap900 met alle Monello producten bestelt via carclean.. dus materiaal heb ik zeker.
Ook met dat ik weet dat BMW standaard een vrij harde lak heeft, is deze bij mij wel héél zacht nu klein beetje met een vinger op de lak wrijven (wat niet mag!! maar sommige kunnen het niet laten) en je ziet direct een kras in de blanke lak. Hierdoor denk ik dus dat een lichte polish genoeg zal zijn? (zo minst mogelijk lak afnemen).
Hieronder een foto van de kras die ik zou willen aanpakken.
Ook heb ik al aardig wat krasjes achter mijn deurklink, hoe gaan jullie hiervoor te werk?
Ook mijn zijskirts hebben al wat schade van voeten die bij het instappen ertegen schuren, is het aan te raden op deze skirts met een DAP900 te werk te gaan?
.
Ben nogal een maniak op mijn auto (zoals vele hier denk ik ) en wil deze dan ook zo goed en lang mogelijk in nieuwstaat houden.
Bedankt alvast voor de tips!