• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe je banden nu te doen?

Dennis121

Detailing chief
14 jul 2010
470
75
35
Meppel
Hey!

Ik heb sinds kort nu een paar nieuwe producten!
Namelijk Wolfgang Black Diamond Tire Gel, en Megs Super Degreaser!
Ook heb ik Megs APC +

Nu een beetje de vraag, waarmee kan ik het beste de banden reinigen en voorbereiden op de tire gel?
APC+ of Super Degreaser?
En hoe sterk gebruiken jullie dit? x:1

Dit is namelijk iets nieuws voor mij! velgen deed ik wel altijd, maar banden reinigen + mooi zwart maken is nieuw!

BvD!:love

Meguiars Super Degreaser 1:4 sprayen even laten intrekken borstel dr over,goed afspoelen,apc+ opsprayen even borstele afspoelen droog maken en tire gel plaatsen!!

En mijn bandjes willen wel "test-objecten" zijn Dennis :-"

Aanstaande zaterdag heb ik trouwens ook nog 4x 18 inch bbsjes schoon te maken en klaar voor opslag. Ff je topic beetje kapen, heeft het zin om velgen voordat je ze voor de winter wegzet in de wax te zetten? En banden in tyre gel ivm met uitdrogen?

velgen waxen voor opslag is niet extreem nuttig, maar het kan zeker geen kwaad. Banden in de tyre gel is wel verstandig om te doen (als je toch eenmaal bezig bent is dat maar een kleine moeite.

Acht een 4tal bbjes in de M16 zetten lijkt me wel wat. Moet die wax toch nog even testen, en dit wordt het eerste dan.. Zal de wintervelgen ook even in de m16 zetten :-d