• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe krijg ik deze kunststof strippen weer krasvrij?

hey!

snap eigenlijk ook niet waarom je materiaal gaat wegsnijden om het beter te maken? dan is het toch logisch dat er "gaten" blijven?

verwarmen was volgens mij beter geweest. en ja, de olieën gaan eruit maar je voed het plastic toch weer met PB? (zitten ook olieën in volgens mij).

succes met plastidippen! :)^


Groet,

leroy
 
Koop meguiars ultimate protectant
Geeft een glans aan dash en trims.
Nu ook voor de buitenzijde ;)
Uitwrijven met een applicator pad, even laten inwerken en overtollig product wegvegen.

Veel succes
Vamos
 
Kan je het plastic dan niet gewoon schuren met de excenter en het daarna "voeden" ? (is maar een ideetje hoor , ik weet niet welk "effect" je krijgt door te schuren :weetniet )

Je krijgt wel een andere structuur , maar op die hoogte (of is het laagte ) zie je dat toch niet ?
 
Dibbuz zei:
Plasti-Dippen?

+1 zou ook voor deze optie gaan, als je dan nog niet tevreden bent kan je het altijd nog verwijderen.
Afplakken dun plastic over de voorkant/motorkap tegen overspray wel aan te raden.

Op de bekraste delen net wat meer spuiten zodat het in de krassen trekt.
 
Heb een keer spiegels en handkappen van mn motor gedaan.

Wetsanden met 1000 2000 en 3000.

Daarna meteen zeiknat maken met pearl of aanverwanten en lekker in laten trekken.
Dagen daarna elke keer beetje bijgevoed....


Resultaat vond ik bevredigend genoeg...


D.
 
Ik zou ook voor plasti-dip gaan. Zeker nu je de opvallendste ruwheden eruit hebt gehaald, zal de plasti-dip mooi strak trekken en de krassen/schuurplekken onzichtbaar maken.
 
en heb je al plasti-dip gebruikt ??? ben erg benieuwd hoe je dit er weer netjes uit krijgt te zien !
 
Goed bezig !
Juist dit soort kleinere dingen vind ik altijd het meest effect hebben.
Benieuwd naar de uitkomst