• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe krijg ik marring weg op mijn C.Quarz behandelde AM

PeterDorr

Detailing addict
1 jun 2009
56
65
65
Had afgelopen weken nogal stevig wat "insecten aangereden" op de Duitse Autobahn waaronder een paar hardnekkige lakbijtertjes.
Heb met Bilt-Hamber - Auto-Clay Soft - 180g fijne klei en veel Reload spray de motorkap weer glad gekregen na het schuimen en zorgvuldig wassen.
So far the good news.

Ik heb namelijk op een paar plekjes toch te enthousiast en/of te lang gekleid want ik heb nu een paar doffe plekjes (is dat marring?):'(
Enig idee hoe ik dit nu weer wegkrijg?
Of toch maar geen risico nemen en richting Berkel rijden??:love

thnx
Peter

Snap niet dat met reload gedaan hebt, is een spray sealant en geen reguliere detailer of echt kleiglijmiddel .... denk dat dit niet helemaal lekker is geweest
Ritje naar CCHQ is nooit verkeerd, maar wellicht een goed stukje fotomateriaal kan ook helpen om alvast te bekijken hoe en wat