• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe lang is verdunde APC houdbaar

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Ik heb laatst mn interieur gedaan (1,5 maand terug) en nu wil ik hem weer eens opnieuw gaan doen. Ik gebruik voor de vlekken een verdunde APC van PB. Dit mixje zit in een spuitflesje.

Hoe lang is dit mixje nu bruikbaar, m.a.w. blijft de werking van APC goed of kan je het beter weggooien na gebruik (waardoor het verbuik een stuk hoger wordt)
 
Onbeperkt houdbaar wil ik niet zeggen maar je kunt het een heleeee tijd gebruiken! Een gewone fles allesreiniger die een jaar bij je in de kast staat gooi je toch ook niet zomaar weg?
 
De fles met onverdunde APC hou ik ook wel tot het op is, maar bedoel het verdunde mixje in de spuitfles. Lijkt me dat door het water de werking minder wordt.
 
Ook hier heb ik nog nooit problemen mee gehad als het een tijdje gestaan heeft. Ik gebruik het nu wekelijks maar in het verleden hebben mijn spuitflessen vaker wekenlang werkeloos gestaan en heb nooit gemerkt dat de werking van het product achteruit gegaan is. ;)
 
Oke, ik zie dat het nog schuimt als je het gebruikt. Dan zal het ook nog wel werken. Ga ik eens lekker bezig vanmiddag!
Oh voor de kenners wat is de beste volgorde:

- eerst ales afnemen met APC
- stofzuigen
- met Cyber Clean de stofresten opruimen
- PB natural look eroverheen

Ik doe het op deze manier maar soms vraag ik me af of het niet beter is om de eerste 2 stappen om te wisselen?
 
Ik zou er wel even op letten of er toch nog geen vlokken of slierten in zitten (bacterie/schimmelgroei).
 
Werner zei:
Ik zou er wel even op letten of er toch nog geen vlokken of slierten in zitten (bacterie/schimmelgroei).
Goeie tip, als het stilstaat zou ik hiereens op letten. Het is me nu in elk geval niet opgevallen.