• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe moet ik mijn auto zelf wassen?

samronaldd

Detailing rookie
17 okt 2019
1
2
Ik heb net een nuttige artikel gelezen op De nieuwste auto's hoe je zelf je auto kunt wassen op een professioneel maneer ze zeggen:

Hoe moet ik eraan beginnen?
Hoewel de wasstraat steeds beter wordt, is het voor het beste resultaat beter om uw auto met de hand te wassen (of “schoon” zoals de Wij het noemen). Een wasstraat is gemaakt om geld te verdienen. Uw auto moet binnen een zeer korte tijd worden opgeruimd en daarom gebruikt de carwash vaak agressieve middelen die de beschermlaag van de verflaag beschadigen.

Ook borstel of doek uit de autowasstraat om onzuiverheden te absorberen, die krassen veroorzaken. Bovendien wordt de auto vaak niet in alle hoeken en gaten schoongemaakt en ten slotte is de was van de was van de auto vaak niet meer dan een vette stof die water afstoot en het niet langer dan twee weken houdt.

Als u kwaliteit wilt bereiken en geen krassen wilt veroorzaken, is het beter om uw auto zelf met je handen te wassen.

Wat heb ik nodig?
  • Twee emmers water
  • Zeep
  • Spons
  • Tuinslang
  • Borstel
  • Doeken
Eraan beginnen?
...........

Bron: De nieuwste auto's