• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe PB Natural Look verwerken?

SLK

Detailing addict
24 jun 2010
898
65
Afgaande op enthousiaste berichten op dit forum heb ik enige tijd geleden Poorboys Natural Look aangeschaft.
Vanmiddag heb ik voor het eerst gebruikt.
Ik heb het een beetje verdeeld op een MF doekje en vervolgens uitgewreven over het dashboard. Dit had ik vooraf schoongemaakt met APC van Poorboys.
Vervolgens heb ik het na enige tijd nagewreven met een schonen MF doek.

Ik vond het nogal plakkerig bij het aanbrengen, moeilijk te verdelen en een beetje vlekkerig. Het eindresultaat ziet het wel goed uit.

Hoe verwerken jullie de Natural Look?
 
....
[topic=https://forum.Carclean.com/cc_postst6568/Natural-Look-of-Trim-Restorer.aspx] Natural look[/topic] .... :-"

Hans
 
Je hebt eerst alles ontvet met APC, voor de eerste keer is dat een goede keuze / zet geweest.

Wat ik daarna doe is een badstoffen washandje, daar 4 druppeltjes op ter groote van een erwt.
Even washandje dichtknijpen en dan uitwrijven over het dashboard.
Bij mijn Astra heb ik genoeg aan die 4 drupjes, bij de Vito moet ik dit 2x doen.

Daarna pak ik meestel een MF doek en wrijf ik nog een keer over het dashboard heen om evt wasen of vlekken te voorkomen.
 
De goedkoper MF doekjes van de Action doen het prima voor dit klusje. Paar drupjes product op het doekje en wrijven maar. Wat ook goed werkt zijn de Carclean.com Hi-Tech Foam Applicator. Handige applicator en ook goed uit te spoelen.
 
@Hans: dank voor de link. Ik had al gezocht op Natural Look maar kreeg toen veel topics uit Show Off ;)

@anderen: dank voor de reacties. Ik zal het nog eens proberen met een oud badstof washandje of met zo'n MF doekje's van de Action. Die gebruik ik ook om de PB Trim Restorer aan te brengen. Dat ik daar gisteren niet aan gedacht heb :schaam

Waarschijnlijk heb ik ook teveel gebruikt, nl. een paar strepen op een dubbelgevouwen MF doekje i.p.v. een paar druppen.
 
Ik doe het meestal met een badstof applicator; PAAR drupjes met de vingers dun verspreiden over de applicator, en DUN en LICHTJES verspreiden over een deel. Dan wat intensiever vegen met de applicator, met een MF-doek nawrijven, en voila! :heart_eyes:
 
Heb mn moeder eens aan het werk gezet...
2 nieuwe schuursponsjes(ja ja!)
1 badstoffen washandje

En de schuursponsjes bedekken/bekleden met het washandje en dan dichtnaaien, zo moet er toch ongeveer een badstof applicator ontstaan? ben benieuwd hoe het er uit komt te zien en hoe het werkt, hou jullie op de hoogte...
 
Ja want ik moet 4 nieuwe banden hebben, op laten leggen, uitlijnen en heb net een nieuwe voorpijp van 230 euro. dus als arme student is elke besparing dan meegenomen...
 
:D

ik verwerk het ook op de mothers applicator's
deze zijn lekker zacht en eigenlijk gelijk aan de badstof applicator maar dan iets groter en dikker.

in ieder geval geen spuitkopje op zetten zoals er sommige doen, dat werkt niet :D
90016.jpg
 
Bartezzz zei:
:D

...
in ieder geval geen spuitkopje op zetten zoals er sommige doen, dat werkt niet :D

Sorry Bart, heb ik wel en werkt prima. (gebruik een washandje)

Werkt voor mij vele malen beter dan flip-dop. :ja
 
Down Town zei:
Sorry Bart, heb ik wel en werkt prima. (gebruik een washandje)

Werkt voor mij vele malen beter dan flip-dop. :ja
Heb ook de spray erop en werkt prima...gewoon wat sprayen op de pad en gaan..
 
okee okee alles kan.

maar beetje lastig uitmeten dat je 1 erwt nodig hebt.

er zit niet voor niks standaard een flipdop op.

maar alles kan hoor!
 
Het vreemde is dat de gebruiksaanwijzing op de fles begint met: Spray Natural Look.......

En dan wordt het geleverd met zo'n flip dop :weetniet
 
zo is het paulus! :D

@ SLK
tjsa dat weet ik het ook niet meer :D
ik gebruik het altijd naar alle tevredenheid icm de flipdop
 
Je zou er bijna geflipt van worden8d Nou, ik probeer het eerst wel met een paar druppen op een MF applicator.

Dank voor de reacties :cool: